![]() |
Geil
Ik heb een probleem, vaak als ik seks op tv zie dan gaat mijn vagina kloppen, en heb ik zin in seks. Is dit wel normaal? Ik ben nog maar 13!
|
Dat is heel normaal en past bij je leeftijd.
|
Bij iedereen beginnen deze gevoelens zich op een andere leeftijd te ontwikkelen. Dat kan zoals in jouw geval op je 13e zijn, maar dat kan ook pas op je 16e of soms zelfs nog later zijn. Ieder mens is verschillend en dat is maar goed ook. Zolang je geen dingen doet als je van jezelf vindt dat je er nog niet klaar voor bent is het goed.
|
Ik heb.mezelf.ook al wel een keer gevingerd, op een.gegeven moment.was het zņ fijn dat ik niet meer kon. Betekent dat dat.je gaat klaarkomen?
|
Ook hoe iemand klaarkomt is bij iedereen anders, maar sowieso geeft dit een enorm lekker gevoel. Er gaan een soort tintelingen door je hele lichaam en daarna ben je eigenlijk geheel ontspannen. Het moment hier vlak voor is bij veel mensen ook vaak inderdaad wel heel fijn.
|
Citaat:
|
Heel erg bedankt voor de antwoorden! Ik had nog een vraag: ik heb.nu al wel een half.jaar.witte afscheiding, betekent dat dat je ongesteld word?
|
dat had ik ook voor dat ik ongesteld werd ik denk het wel maar weet het niet zeker maar bij mij is het over nu ik regelmatig ongesteld word. zxxxx
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:19. |