Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Spanning in bed. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1872272)

melmo 09-01-2013 18:52

Spanning in bed.

heey,

ik vroeg me af of iemand nog een leuk idee heeft voor mij en mijn vriend, om de spanning er een beetje in te houden.
Anaal hebben we wel paar keer geprobeerd, maar lukt niet echt, maar er zijn vast wel andere dingen.

Misschien weten jullie ook iets tegen het snel klaarkomen van mijn vriend?

alvast bedankt!

Strobe 09-01-2013 18:59

Rollenspel. Lichte SM, met bijv. idee als om iets nieuws te doen.

Eind-Baas 09-01-2013 19:15

Citaat:

Strobe schreef: (Bericht 32981225)
Rollenspel. Lichte SM, met bijv. idee als om iets nieuws te doen.

Ik zie je zo vaak advies geven, wat ik me altijd afvraag is hoe je erbij komt. Spreek je uit ervaring of heb je alles op internet gelezen?

biesloak 09-01-2013 19:17

Je hebt van die sexdices die je kan krijgen voor 3 euro of iets in die richting. Heb je 2 van die dobbelstenen die rol je dan komt er een lichaamsdeel uit en een actie. VB: Lik tepels

Denk je dat je je daarmee aardig kan vermaken :)

Stefenootje 09-01-2013 19:20

Je bent 17, en je vriend heeft nog last van te snel klaarkomen. Klinkt niet alsof jullie al zo vreselijk ervaren zijn dat 'de spanning erin houden' nodig is.
Wat is er mis met gewoon seks, en wat standjes uitproberen?
Hoe komt het dat je er nu al op uitgekeken bent?

Strobe 09-01-2013 19:21

Citaat:

Eind-Baas schreef: (Bericht 32981257)
Ik zie je zo vaak advies geven, wat ik me altijd afvraag is hoe je erbij komt. Spreek je uit ervaring of heb je alles op internet gelezen?

Licht er aan. Soms kijk ik op het internet, of herinner me het van het internet. Op denk ik wat een redelijk antwoord zal kunnen zijn. Maar ook uit ervaring. Omdat heel weinig ervaring heb op gebied van seks, denk ik met behulp van kennis, soms ook internet een antwoord.
Dit geval was de bron geen internet

Maar is het onzin wat ik nu zeg?
Kan best zijn.

Paranoide 09-01-2013 19:31

Ik zou beginnen met de vraag waarom hij, jij of jullie het idee heeft, hebt of hebben dat de spanning 'erin gehouden' moet worden. Hoewel er niks mis is met alles proberen wat je leuk vindt is het een beetje raar om dat te doen uit een idee van 'want anders wordt het saai'. Een betere insteek voor nieuwe dingen proberen is 'want dat vinden we leuk'.

Als je echt het eerste bedoelt of daar misschien zelfs bang voor bent kan het dus verstandig zijn om te kijken naar waar dat vandaan komt. Dat lijkt me het belangrijkste.

Nouja, en vervolgens ga je gewoon kijken naar wat er allemaal bestaat en wat daarvan jullie leuk lijkt. Een makkelijke manier om dat te doen is om bijvoorbeeld deze checklist in te vullen. Daar vul je met z'n tweeën in wat jou wel iets lijkt, en daarna krijg je alleen de opties te zien die jullie allebei hebben aangevinkt.

wijntjekonijntj 09-01-2013 23:07

lik de lolly

Guarnere 10-01-2013 22:54

Citaat:

biesloak schreef: (Bericht 32981259)
Je hebt van die sexdices die je kan krijgen voor 3 euro of iets in die richting. Heb je 2 van die dobbelstenen die rol je dan komt er een lichaamsdeel uit en een actie. VB: Lik tepels

Denk je dat je je daarmee aardig kan vermaken :)

Die heb ik ook ja, tijd terug gratis gekregen.. Nog nooit wat mee gedaan. Misschien toch maar eens gaan doen :p

melmo 30-01-2013 22:28

Ik heb het denk ik verkeerd geformuleerd...ik heb zelf inderdaad nog niet zoveel ervaring, mijn vriend is mijn eerste, ik niet voor hem, maar ik geloof niet dat dat heel veel verschil maakt.
maar goed, we zitten nu beetje in zo'n uitprobeer fase, alle standjes die we kunnen bedenken proberen we een paar keer. Nou zaten we laats dus te denken van wat heb je eigelijk nog over en we konden dus niks bedenken, dus ik dacht ik gooi het op het forum, met zo veel mensen moet er wel iets nieuws tussen zitten.

mark_vans 30-01-2013 23:08

220!

hookee 31-01-2013 08:46

Lijkt erop dat jullie er echt op uit zijn "te presteren", alles doen wat er maar als "opwindend" wordt beschouwd; jonge hondjes met snel resultaat.
Doe 't eens rustiger aan, neem veel meer de tijd en stop even (ga wat drinken of zo) als het te heet wordt, begin daarna gewoon opnieuw. De spanning zit 'm juist in het plagen, het rekken.

Guarnere 31-01-2013 11:06

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 33019150)
Lijkt erop dat jullie er echt op uit zijn "te presteren", alles doen wat er maar als "opwindend" wordt beschouwd; jonge hondjes met snel resultaat.
Doe 't eens rustiger aan, neem veel meer de tijd en stop even (ga wat drinken of zo) als het te heet wordt, begin daarna gewoon opnieuw. De spanning zit 'm juist in het plagen, het rekken.

Wil je dat mijn vriend uitleggen? Ik probeer 't al zo lang... :herp:

melmo 10-02-2013 15:52

Citaat:

hookee schreef: (Bericht 33019150)
De spanning zit 'm juist in het plagen, het rekken.

ja dat heb ik mijn vriend ook al proberen uit te leggen:s

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:54.