Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   condoom tijdens het pijpen? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1872302)

108934RS 10-01-2013 10:10

condoom tijdens het pijpen?

moet je een condoom om tijdens het pijpen?

bloodyb 10-01-2013 10:44

Moet niet, kan wel eventuele SOA's voorkomen.

bierkoning 10-01-2013 10:54

Als je veilig wil zitten is het wel aan te raden. Hebben jullie allebei een test gedaan waaruit blijkt dat jullie niks hebben, is het niet meer nodig in principe. Zwanger wordt je er niet van ;)

Lusi 10-01-2013 11:13

Soms vindt de gepijpte of de pijper het eng als de een klaarkomt in de mond van de ander. Dan wordt het misschien gebruikt. Maar de meeste mensen vinden het niks en doen liever zonder, qua het voelen of proeven.

Je wordt er niet zwanger van maar het is dan ook weer niet aan te raden geen condoom te gebruiken omdat je er toch niet zwanger van wordt. De stap naar gewone seks issnel gemaakt en dan vergeet je alsnog een condoom om te doen of je gaat prutsen, lekker rommelig met voorvocht enzo.

sebastiaan133 10-01-2013 11:55

Ik zou het niet doen. Wordt het niet beter van.

Reverend 10-01-2013 13:09

Met condoom is pijpen nutteloos.

Nienna* 10-01-2013 13:51

Als je zeker wilt zijn geen SOA op te lopen, moet dat met condoom ja.
Als je allebei op SOA's getest bent en beide geen SOA hebt, is het geen probleem zonder condoom te pijpen. Bedenk inderdaad dat sommige meisjes of jongens het niet prettig vinden "plotseling" sperma in hun mond te krijgen, dus maak daar allicht afspraken over.

Guarnere 10-01-2013 15:15

Het verhaal over SOA's is hierboven al duidelijk uitgelegd lijkt me, wel een toevoeging van mijn kant; voor de jongen is het wel vele malen lekkerder zonder condoom. Dat klinkt misschien heel egoïstisch, maar van de andere kant lijkt aan zo'n rubbertje zuigen mij ook niks :P

Little Phoebe 10-01-2013 15:59

Op een rubbertje zuigen is inderdaad heel ranzig, maar als je een random persoon pijpt waar je niks van weet, is het toch wel aan te raden :y

kevin89 10-01-2013 18:58

voor mij geen condoom bij het pijpen hoor.. ik pijp altijd zonder :)

sebastiaan133 10-01-2013 19:02

Citaat:

Little Phoebe schreef: (Bericht 32982976)
Op een rubbertje zuigen is inderdaad heel ranzig, maar als je een random persoon pijpt waar je niks van weet, is het toch wel aan te raden :y

:nono: Je moet alleen mensen pijpen die je kent of helemaal niet pijpen. Anders is het toch geen ene flikker aan.

Sneeuwwitje 10-01-2013 19:18

Doe een SOAtest allebei. Daarna kun je gerust zonder condoom pijpen. Ik doe het zelf eigenlijk altijd zonder, van een condoom moet ik kokhalzen.

Jessicadr 10-01-2013 19:42

zoals eerder gezegt, opletten voor de soa's maar het leukste in natuurlijk zonder.
met condoom is zoals zuigen op een plastieke zak, helemaal niets leuk aan vind ik :p

DonaldFuck 10-01-2013 20:36

Citaat:

sebastiaan133 schreef: (Bericht 32983422)
:nono: Je moet alleen mensen pijpen die je kent of helemaal niet pijpen. Anders is het toch geen ene flikker aan.

:D

Kutje31 10-01-2013 23:17

Nee tuurlijk niet! Moet zonder! Anders moet je dalijk nog gaan tongzoenen met n condoom om je tong!
Doe mij maar lekker natuurlijk!!

108934RS 11-01-2013 10:19

Citaat:

Kutje31 schreef: (Bericht 32984134)
Nee tuurlijk niet! Moet zonder! Anders moet je dalijk nog gaan tongzoenen met n condoom om je tong!
Doe mij maar lekker natuurlijk!!

nou dan neem je dus eventuele soa's voor lief
van tongen kun je geen soa krijgen dus dat is heel wat anders

Vowel 11-01-2013 10:41

Citaat:

108934RS schreef: (Bericht 32984433)
van tongen kun je geen soa krijgen dus dat is heel wat anders

Excuse me?

Er zijn wel degelijk SOA's die door middel van zoenen/speeksel kunnen worden overgebracht. Zoals bijvoorbeeld herpes.

Guarnere 11-01-2013 11:05

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 32984474)
Excuse me?

Er zijn wel degelijk SOA's die door middel van zoenen/speeksel kunnen worden overgebracht. Zoals bijvoorbeeld herpes.

Moet je er wel even bij vermelden dat de kans daarop zeer klein is, dat degene waarmee je tongzoent dan al besmet moet zijn en diegene daar tevens wondjes van in/rond zijn/haar mond moet hebben. Herpes kan eigenlijk alleen worden overgedragen door direct contact met het virus.

Vowel 11-01-2013 11:11

Citaat:

Guarnere schreef: (Bericht 32984516)
Moet je er wel even bij vermelden dat de kans daarop zeer klein is, dat degene waarmee je tongzoent dan al besmet moet zijn en diegene daar tevens wondjes van in/rond zijn/haar mond moet hebben. Herpes kan eigenlijk alleen worden overgedragen door direct contact met het virus.

Van wiki:

"With HIV, genital fluids happen to contain much more of the pathogen than saliva. Some infections labeled as STIs can be transmitted by direct skin contact. Herpes simplex and HPV are both examples. KSHV, on the other hand, may be transmitted by deep-kissing but also when saliva is used as a sexual lubricant."

Spoiler

Door speeksel dus.

Er zijn trouwens meerdere SOA's die je kunt krijgen door middel van speeksel, alleen is de kans daarop gewoon veel kleiner omdat het slijmvlies in je mond het tegenhoudt. Dat betekent niet dat het onmogelijk is.

Edit: er zijn veel soorten herpes en ze zijn allemaal op andere manieren overdraagbaar.

Lente 11-01-2013 11:11

Citaat:

Guarnere schreef: (Bericht 32984516)

'Let op: iemand kan een herpesinfectie hebben zonder zelf klachten te hebben. Er zijn dan geen blaasjes of rode plekjes, maar ook zonder klachten kan iemand met herpes een ander besmetten.
Zo kan iemand het virus ook ongemerkt overdragen omdat de blaasjes op plaatsen zitten waar ze niet goed te zien zijn, bijvoorbeeld op de baarmoedermond of in de anus.
Omdat een condoom de geslachtsdelen nooit helemaal bedekt, is besmetting ook mogelijk als de blaasjes buiten de condoomrand zitten. '

(van http://www.soaaids.nl/soa/meest_voorkomende_soa/herpes)

Guarnere 11-01-2013 11:29

Citaat:

Lente schreef: (Bericht 32984538)
'Let op: iemand kan een herpesinfectie hebben zonder zelf klachten te hebben. Er zijn dan geen blaasjes of rode plekjes, maar ook zonder klachten kan iemand met herpes een ander besmetten.
Zo kan iemand het virus ook ongemerkt overdragen omdat de blaasjes op plaatsen zitten waar ze niet goed te zien zijn, bijvoorbeeld op de baarmoedermond of in de anus.
Omdat een condoom de geslachtsdelen nooit helemaal bedekt, is besmetting ook mogelijk als de blaasjes buiten de condoomrand zitten. '

(van http://www.soaaids.nl/soa/meest_voorkomende_soa/herpes)

Met alle respect, maar dat is toch precies wat ik zeg? Dat die blaasjes ook op andere plaatsen kunnen zitten lijkt me logisch, maar het verhaal ging over tongzoenen, niet om vaginale of anale seks.

Lusi 11-01-2013 11:30

Dat is helemaal niet precies wat je zegt. Je had het over geringe kans en wondjes aan je mond hebben. Dat is niet zo. Verre van wat je zegt. Geef dan je ongelijk gewoon toe :confused:

Guarnere 11-01-2013 11:45

Citaat:

Lusi schreef: (Bericht 32984563)
Dat is helemaal niet precies wat je zegt. Je had het over geringe kans en wondjes aan je mond hebben. Dat is niet zo. Verre van wat je zegt. Geef dan je ongelijk gewoon toe :confused:

Nee? Want je hebt het over plaatsen die er in dit verhaal totaal niet toe doen. Als jij blaasjes in je baarmoederhals hebt en ik ben jou aan het tongen, hoe moet ik dan in godsnaam besmet raken? :facepalm:

Lente 11-01-2013 12:08

Citaat:

Guarnere schreef: (Bericht 32984578)
Nee? Want je hebt het over plaatsen die er in dit verhaal totaal niet toe doen. Als jij blaasjes in je baarmoederhals hebt en ik ben jou aan het tongen, hoe moet ik dan in godsnaam besmet raken? :facepalm:

lees het dikgedrukte gedeelte nog eens. Je kunt herpes hebben zonder dat je het weet, ook dan kun je iemand besmetten. Dan heb je dus GEEN koortslip, is het NIET zichtbaar, maar kan de ander het WEL krijgen.

Vowel 11-01-2013 12:26

En zoals ik al aangaf is er ook een herpesvirus dat wél door speeksel wordt doorgegeven. ;)

Lusi 11-01-2013 12:49

En ik ben niet Lente.

sebastiaan133 11-01-2013 16:03

Mensen, het komt er gewoon op neer dat het niet leuk is met condoom, maar wel veilig.

Zo, nu heb je je antwoord. Tevreden? Deze discussie sloeg nergens op.

-Winter- 11-01-2013 16:09

Hele discussie over herpes , terwijl de topic opener alleen maar vroeg of je met condoom moet.

aspiregd 11-01-2013 17:08

Citaat:

sebastiaan133 schreef: (Bericht 32984977)
Mensen, het komt er gewoon op neer dat het niet leuk is met condoom, maar wel veilig.

Zo, nu heb je je antwoord. Tevreden? Deze discussie sloeg nergens op.

Net zoals jouw commentaar op alles en iedereen.

sebastiaan133 11-01-2013 17:42

Citaat:

aspiregd schreef: (Bericht 32985136)
Net zoals jouw commentaar op alles en iedereen.

Kerel, jij bent nieuw, je zegt http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1872302 hier dat je alleen moet reageren op de vraag en niet offtopic moet doen. Nu doe je precies hetzelfde. Stop ermee om iemand steeds commentaar te geven zoals bierkoning ook al aangaf. Je vertoont offtopic gedrag.

Ontopic: Wat ik al zei.

Etmakas 11-01-2013 18:50

Citaat:

sebastiaan133 schreef: (Bericht 32983422)

:D Oh, ja, dat moet jij natuurlijk voor andere mensen bepalen.

sebastiaan133 11-01-2013 18:57

Citaat:

Etmakas schreef: (Bericht 32985359)
:D Oh, ja, dat moet jij natuurlijk voor andere mensen bepalen.

Hahaha nee dat was een advies maar het staat er anders joh

DonaldFuck 11-01-2013 22:38

Citaat:

-Winter- schreef: (Bericht 32984995)
Hele discussie over herpes , terwijl de topic opener alleen maar vroeg of je met condoom moet.

Het heeft dan ook een duidelijk causaal verband met elkaar.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:32.