![]() |
i like duh girl
Ik vind een meisje leuk op school die ik alleen door de gangen zie lopen. Ben van plan miss haar facebook toe te voegen en zo wat contact met haar te maken.
Iemand nog tips hoe ik dit moet aanpakken? All help is appreciated! Thanks! |
toevoegen op facebook kan helpen, als je haar een berichtej kunt sturen kun je erbij zetten dat je haar hebt gezien op school :) dan weet ze al zeker wie je bent
|
Komt een beetje creepy over.
|
Citaat:
|
Ik heb op me profiel me school staan... dus als ze drnkt van wtf is dat dan gaat ze naar me profuel en ziet ze dat ik geen totaal random persoon ben
|
Dat je op dezelfde school zit betekent niet dat je geen random persoon bent. Als ze jou niet kent, je nooit contact met haar hebt en eigenlijk geen 'reden' hebt om haar toe te voegen ben je een random persoon. :p
|
Citaat:
|
niet geschoten is altijd mis
|
Spreek haar eerst eens gewoon aan op school. Dat hoeft niet uitgebreid, lang of speciaal te zijn. Maar je hebt nog nooit een woord met haar gewisseld, best vreemd om haar dan toe te voegen. :o
|
Citaat:
|
Maar uit het niks ineens met haar praten is toch ook een beetje vreemd? Ze zit een klas lager dan ik dus we hebben geen lessen met elkaar oid
|
Daarom juist. Kom je ook nog eens dapper uit de hoek.
|
Maar uit het niks met haar gaan praten is toch ook een beetje vreemd?
|
Citaat:
|
Iemand zomaar toevoegen op facebook vind ik duizend keer vreemder.
|
Citaat:
Zeg eens hoi door de gangen, en als ze je raar aankijkt zeg je dat ze op iemand leek die je kent. En het dacht zij dat het diegene was. Mischien krijg je dan een gesprekje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Interessante mening, maar zijn doel is toch echt om dat meisje te hosselen. Dat zal beter gaan door haar aan te spreken en minder gaan als hij haar plompverloren toevoegt aan facebook. Houd je ogen op de bal!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien kan je proberen met een vriendin van haar aan te pappen.Je gaat een keer met die vriendin mee en je ''kent'' elkaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie niet zo goed wat er creepy is aan op een meisje afstappen en een praatje met haar maken, maar wellicht ben ik hopeloos ouderwets.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:23. |