![]() |
Havermout met saaiheid #1769
Dus. Iemand een beter titel?
|
hmm
|
Saaienveertig?
|
Babysaaien?
|
Citaat:
|
Brintsaai?
|
Deze? (Y)
Vandaag kocht ik trouwens havermout, want ik had er trek in. En er staat een heel gaaf recept op het pak voor havermoutmuffins, dus die ga ik binnenkort eens proberen. |
@Lusi
Ik bedoel het ook meer in de zin van te mager/prima/fatty. Die nummertjes en 'waar het al dan niet zit', /care really :D |
Havermout is in heel veel dingen lekker (y) geeft wat structuur en knapperigheid aan gebak.
|
Dank voor jullie antwoorden!
Het ging niet over mij hoor, voor ik weer beticht wordt van klagen ;) |
Ik heb soms broek in laars :o Omdat ik een broek heb die niet over m'n laars kan. En soms omdat je de laars anders niet ziet.
|
Misschien moet ik ook maar op pap overgaan. Ik doe een eeuwigheid over een boterham of een mini bordje avondeten (n). Casemanager zei steeds 'je hoeft het van mij echt niet op te eten hoor', maar het is niet dat ik het niet op wilde eten, het ging gewoon super traag.
|
Alles boven de 36 is stevig!!!1!11!!1
Citaat:
|
ik draag alleen leggings in laarzen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb soms alleen mijn broek in mijn kisten, maar als de broek eroverheen kan, doe ik hem eroverheen. Verder heb ik één paar laarzen, en die draag ik alleen onder rokjes/jurkjes.
|
Ik heb sowieso alleen enkellaarsjes, want mijn kuiten zijn te dik voor kuitlaarzen met smalle schacht en mijn enkels te slank voor kuitlaarzen met brede schacht. Maargoed, vanwege diezelfde tegen-de-wind-in-kuitjes heb ik sowieso geen broeken die strak genoeg zitten om in een laars te gaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*Gaat met haar maat 48 bovenop Etmakas zitten*
HAHA! :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En na Wales had ik ook nog steeds geen kuiten, inderdaad. :P Terwijl ik daar behoorlijk wat heb getraind, zullen we maar zeggen. |
Ik heb geen enkel paar laarzen. :s
|
Ik heb wel een paar enkellaarsjes waarbij ik mijn broek in de laarzen doe, want anders is het zonde want ze zijn zo leuk :o
|
Citaat:
:evil::D |
Ik heb hele mooie enkellaarsjes en best wel hoerige lange laarzen.
|
Ik heb zevenmijlslaarzen. Nu jullie weer.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Sorry, Kat. ;) |
Citaat:
|
Ik heb een paar enkellaarsjes die ik eerst alleen onder een lange wijde broek durfde want de schacht is een beetje fout :bloos: maar inmiddels durf ik ze ook gewoon bij een maillot of legging want fok dat.
|
Ik heb ze hier wel gepost toen ze nieuw waren, jullie vonden ze ook fout
|
Nu ben ik wel heel benieuwd hoe ze eruit zien :d
|
Ik ook :Y
|
Ik heb trouwens wel lage laarsjes, maar die zijn gewoon halfhoog.
|
|
Ohh die zijn leuk! Op het paars na. :d
|
Ohja, die.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijne lijken en beetje op deze, maar dan leuker.
|
Ja, ik hou ook wel van paars. Ik ben erg slecht in het kopen van schoenen die bij verschillende kleren passen.
|
Ik vind deze jurk zo leuk, hè :O Maar ik heb niet zoveel boobs, dus ik denk dat hij mij niet zo mooi zal staan, dan.
|
Leuk:y Maar ik zou me niet zo goed kunnen bedenken wanneer ik hem aan zou trekken.
|
Hm ik denk dat je ook geen enorme boobs moet hebben voor zo'n jurk. Maar wel zo'n beetje gemiddelde.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |