![]() |
Haute coutesaai #1770
zo!
|
Gebruikersnaam Berichten
Sarah 73 Miekje* 51 Quintiano 44 Chick Rock 43 Snebbeltje 41 Etmakas 39 Trimm Trabb 32 Klaverhap 25 Uomi 25 Quis 3.0 21 Lusi 18 Little Phoebe 17 Stefenootje 12 Frayne 12 Panopticon 11 Sadye 9 Paranoide 9 Lorelei 5 Martiño 4 Pip 3 Qimm 3 Noedelhap 2 Rivka 1 bloodyb 1 Toon topic & sluit venster |
Jaja, de curry is inmiddels in de maak, de mise en place is voltooid en het water staat op voor de rijst, honger als Starvin' Marvin ook dus DAT TREFT. En oeioei, wat gaat dit godallejezus heet worden :bloos:
|
Potverdorie, wat een nare aflevering weer.
|
Hoe komt het dat je zo laat pas eet?
|
Ik heb helemaal geen fotos gemaakt met kerst. Gelukkig ga ik morgen naar mijn ouders, dus dan kan ik er eventjes 8 uitkiezen van de 9001 foto's die mijn vader ongetwijfeld heeft gemaakt.
|
Mijn fotoalbum van 2012 is wel grappig :D de pagina-onderwerpen gaan zo van: konijnen, vrienden, vrienden, tuin, konijnen, vrienden, vrienden, tuin, vrienden, bezienswaardigheden, vrienden, landschapjes, bezienswaardigheden, vrienden, bezienswaardigheden, baby, baby, baby, baby, efteling, baby, baby, baby, baby, baby, konijnen, baby, baby, baby, landschapjes, baby, familie, baby, baby, familie, baby, vrienden, vrienden. Omdat mijn nichtje halverwege het jaar werd geboren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemorgen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huhu ik heb m'n katten gisteren retegoede Extremadura-ham gevoerd. Over decadentie gesproken.
|
ik eet hier ook bijna nooit mee. Omdat ik ten eerste niet zo van warm eten houd, in elk geval niet zoveel dat ik dat elke dag wil eten (maar ik kook natuurlijk wel voor mijn jong en ook voor anne als ze er is) en ten tweede omdat ik het vervelend vind om aan bepaalde tijden vast te zitten wat eten betreft.
|
Yeah, ik snap mensen die klokslag 18:00 de AGV-prak klaar hebben dag in dag uit ook niet zo.
|
Mijn ouders eten zelfs al 28 jaar klokslag om 17:30!
|
Mijn moeder is ook zo'n vrouw die Theo Maassen beschreef. Die de avond ervoor alvast de tafel dekt voor de volgende ochtend :D:bloos:
|
Yeah, mijn moeder doet dat ook, kwart over vijf. Al-fucking-tijd. En mijn oma dekte de tafel 's avonds inderdaad ook voor de volgende ochtend. Met authentieke broodplankjes in plaats van borden :D
|
Wij hebben thuis ook broodplankjes. (Y) Maar wij eten eigenlijk gewoon wanneer iemand zin heeft om te koken.
|
Wij hebben ook broodplanken :y maar wel in bordvorm. Ik vind ze heel fijn (Y)
|
Wij ook, in 2 formaten. Groot en klein. De grote kun je bijna gebruiken als dienbladen.
|
MIjn moeder is de enige die per se om zes uur wil eten. En als ze thuiskomt om zes uur of iets later, is ze pissig als er niet gekookt is. Terwijl ze ook nog eens de enige is die van AGV houdt.
|
Citaat:
Mijn oma had kleintjes. Een soort van dingskes die je met wat creativiteit ook als tafeltennisbatje kan/kon gebruiken. // Ohh, wat heb ik zin om met een stapeltje CD's naar de Hobo of RAF te gaan om ze te luisteren op een mooie set Nautilusjes 801 te luisteren, aangestuurd door fraais van Mark Levinson of zo. Maar ja, denk niet dat ze daar zitten te wachten op Opeth op onchristelijk volume :D http://www.soundstagelive.com/shows/...01nautilus.jpg Zoiets, dus. |
Ik vond vroeger plankjes juist hip bij vriendinnetjes :lisa: En nu nog steeds denk ik: eignlijk moet ik gewoon geen borden gebruiken.
|
Citaat:
En mijn beppe (oma) had ook van die kleine plankjes ja, in zo'n gekke vorm! |
Ik snap plankjes niet zo. Wat is het voordeel dan tov borden?
|
Yay, m'n sjaal is af *O*
|
Soms gebruik ik gewoon de plank voor m'n kop om van te eten in plaats van default borden. Is het toch nog ergens goed voor (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wij eten doordeweeks wel meestal rond half zeven, maar dan vooral omdat dat gewoon zo uitkomt. Als je in het weekend een beetje tegelijk en met hetzelfde eten ontbijt, krijg je vanelf ook rond dezelfde tijd trek in lunch en dan in avondeten.
|
Ik heb net een uitwisselingsstudente naar Schiphol gebracht en uitgezwaaid, want ze gaat naar huis. We kennen elkaar maar iets van vier maanden, maar we zijn wel best close geworden. Ik voel me heel vreemd nu, en ik hoop vooral dat we elkaar weer gaan zien (en dan dus niet alleen op skype). Ik heb op de terugweg in de trein alleen maar gehuild (niet hard ofzo, maar dat de tranen over je wangen blijven rollen). Nu zit ik in de bus en ik kom zo thuis, maar ik heb niet zoveel zin om daar huilend aan te komen, dus ik probeer me een beetje op te vrolijken, maar het is niet zo'n succes. Ik vind het zo raar dat haar thuis eigenlijk ergens anders is en dat dat heel ver weg is en dat ze er volgend semester niet meer zal zijn enzo.
|
En nu moet ik maar weer eens het konijnenhok verschonen!
|
Aww Uomi. Maar nu heb je wel een adresje om in je vakanties naar toe te gaan (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En niet alleen vakantieadresje, maar wellicht doet een van jullie (nog) een vak in het buitenland?
|
Ik denk ook zeker niet dat we elkaar nooit meer gaan zien, ofzo, maar hoe lang het nog gaat duren. En ik ben verder wel heel blij met skype :y. Ik ben bijna thuis en ik geloof dat ik mijn tranen wel een beetje weg heb kunnen toveren, maar ik weer niet hoe makkelijk ze weer tevoorschijn gaan komen.
|
Nouja als je je gedachten probeert te verzetten is dat fijner voor jou en als je je kut voelt is het toch geen drama als je toch nog wat huilt? ;x
|
Aaah fuck yeah, het waterfonteintje doet het! Gehandicapte Arthur is nu al een half uur geobsedeerd met dat ding bezig, die knul begrijpt er geen kut van maar waant zich wel in het Tikibad, hoestend, proestend en ondertussen van onder tot boven zeiknat :D
Zo'n ding is het: http://www.furryfriends.be/media/cat...inkfontein.jpg |
Citaat:
En knuffels en thee voor Uomi! |
Hallo, stromend water en katten, gegarandeerd succes :D Helemaal met debieltjes.
|
Citaat:
|
Wie heeft er hier een Iphone 5? Waar gebruik je de knop onderin voor, alles gaat toch met het touchscreen verder?
|
Is ook stromend water :P |
Citaat:
|
Toché!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:22. |