![]() |
Tattoo
Ik laat in februari (hopelijk) een tattoo zetten op mijn bovenarm aan de binnenkant.
Ik heb van een paar mensen gehoord dat ik dan door een helse pijn heen ga. Wie heeft ervaring met deze plek? En zo niet, is het echt een gevoelige/pijnlijke plek? (en ik denk dat ik dit in het verkeerde forum heb geplaatst haha, sorry!) |
Die mensen zijn doetjes en stellen zich onwijs aan. Als je het zetten van tattoo helse pijn vind weet je niet wat pijn is. :D
|
Geen ervaring mee. Al vraag ik me wel af waarom je juist DAAR een tattoo wil...
|
Citaat:
Maarja ik ben best goedgelovig met dat soort dingen.. |
Citaat:
|
Citaat:
En dit topic hoort natuurlijk op Lifestyle, niet Lichaam & Gezondheid. |
Ik heb er eentje aan de binnenkant van mijn bovenarm :y en erg pijnlijk is het niet. Sommige plekjes zijn wel heel naar, maar om het helse pijnen te noemen, nee. Het is voor iedereen anders, maar bij mij was het hoe meer naar de binnenkant, hoe vervelender.
Maar goed, je overleeft het wel ;) |
Als je die verhalen leest dat het wel meevalt en dergelijke, geloof er maar niks van, want pijn doet het zeker en dat is niet voor iedereen anders, dat is echt een lul verhaal.
Maar zoals ook al gezegd werd, je overleeft het wel, pijn is voor even en niet voor altijd! |
Het is ook algemeen bekend dat mannen een lagere pijngrens hebben dan vrouwen ;) maar serieus, wil jij het beschrijven als 'helse pijnen' dan? Er was geen reet aan, zeker in vergelijking met andere plekken.
TS: Laat je niet bang maken hoor, het is echt niet alsof je arm eraf valt of wat dan ook. |
Zeker geen 'helse pijnen' maar het doet gewoon pijn, klaar.
Maar blijf vooral groot praten, als jij je daar zeker en goed bij voelt. Wil er trouwens ook bij zeggen dat langere lijnen meer pijn doen dan ff een stippetje zetten oid. |
Citaat:
Nee ik wil die plek, wil me alleen even voorbereiden. |
Naja ik zal dus wel pijn krijgen.. Beetje rond vragen helpt voor mij wel.. Stukje voorbereiding denk ik haha
Dank je iedereen die heeft gereageerd iniedergeval |
Ik weet niets van tatoeagepijn, helse pijnen daarentegen wel, maar ik denk niet dat een tatoeage daar ooit in de buurt zal komen :D Op je tanden bijten en doorzetten, denk ik.
|
Gewoon uit nieuwsgierigheid: Als iedereen hier nu zou zeggen "Ja, het doet ontzettend veel pijn en is echt niet normaal pijnlijk en je gaat dood van de pijn", had je het dan niet gedaan? Had je je tattoo dan op een andere plek laten zetten?
|
Kun je er vantevoren van die verdovende crème op smeren? Dat werd mijn moeder aangeraden bij permanente make-up.
|
Citaat:
Citaat:
Misschien als je de 60 gepasseerd bent, oké maar dan hoeft niemand hem meer te zien. Levenslang spijt, zal ik niet krijgen. Er kunnen mensen die zeggen dat ze er geen spijt van hebben en inderdaad liegen, maar zeker weten niet iedereen. Ik gok op 30% die er dan spijt van zou kunnen hebben, niet gelijk iedereen over 1 kam scheren.. |
Citaat:
Ik snap ook niet waarom je zo naar me uithaalt (misschien omdat mijn pijngrens klaarblijkelijk hoger ligt en dat je mannelijke ego aantast?) en denkt dat ik dit vertel omdat ik een 'stippeLtje' op mijn arm heb, alsof ik niet weet hoe een lange lijn en het inkleuren voelt. Jank niet zo en suck it up, of neem geen tatoeage. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58. |