![]() |
Heb je overal een plek in turkije waar je kan waterpijpen?
ik heb een vraag mensen.
we gaan miss naar turkije binenkort en nu wou ik daar samen met broer en ouders waterpijpen. het mog wel voor een keer (ik doe het vaker alleen niet te vaak) ik wou dit ook een keer doen in turkije wijn gaan naar antylya aan de zee ongv 10 km van de stad. mij leek dat er hendig ergen te waterpijpen viel is dit ook egt zo. mama zij nee jonge de waterpijp is helemaal niet turks het word alleen gebruikt daar het is ook oorspronkelijk uit egypte maar ik wil weten of je daar op veel plekken kunt waterpijpen ??? alvast bedankt |
Dk ---> D&A
|
Ja kan als het goed is wel, het komt uit egypte maar het wordt veel gebruikt in dat soort landen...
|
Ja op de boulevards heb je tentjes zat waar je dit kunt doen.
|
18+ en ze waren best wel streng waar ik was, maar als je wat meer de dorpjes ingaat zal het vast wel lukken.
|
Als je het zo spannend vindt kan je het ook gewoon in nederland doen hoor.
|
Klopt gewoon waterpijp kopen via internet en tabak :p
Of gewoon in een winkel |
Weet maar heb er ook een maar turks is schijnbaar anders
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks maakt uit haha net zoals dat het niks uit maakt of je niu uit een groot glas of klein glas drinkt, smaak blijft hetzelfde |
Citaat:
Een beetje hetzelfde principe als bijvoorbeeld in Azie een hamburger eten. Het is en blijft een hamburger maar omdat de koeien en het gras anders zijn smaakt het net even verschillend. Hetzelfde verhaal kan je toepassen op bijvoorbeeld appeltabak. Dus beste TS. Koop gewoon lekker een waterpijp in Nederland. In Turkije is het echt niet heel anders. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar idd, om een lang verhaal kort te maken. Er zijn honderden (web)winkels waar waterpijpen worden verkocht, en ook aan tabak is te komen. In dat opzicht is het in turkije misschien beter/warmer weer als je er aan zit te hijsen. |
Vaak kan het ook al in het hotel/ of net waar je overnacht!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |