![]() |
MDMA-depressie en andere vervelende na-effecten veroorzaakt door drugs
Hebben jullie tips tegen de ongelofelijke kutdagen die volgen na een avond M?
Zelf probeer ik veel fruit te eten en goed te slapen, maar het helpt niet veel. Als iemand tips heeft lees ik ze graag (y) |
Proberen je dag leuk te maken? En misschien minderen/stoppen met MDMA
|
Citaat:
|
Bananen eten dus.
Ik doe het niet vaak, twee keer in totaal over een periode van 6 maanden. En dan ook echt bar weinig. Maar last van suicide tuesday heb ik wel :( Bedankt voor die site kid606 *O* |
Niet zo vaak aan de m zitten mss? Elke week is sowieso niet goed voor je..
|
Maar ik ken het wel, want je voelt je zo lekker dan..;)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Lees: tweemaal in 6 maanden. |
Citaat:
|
Depressief van MDMA en psychoses van wiet. Je zou eens paddo's moeten proberen!
|
sorry misschien een beetje offtopic, maar waarom vind je MDMA leuk als je je achteraf zo kut voelt?
|
Het gevoel is geweldig, je beweegt zo lekker en op heel de wereld ligt een tapijt.
Ik heb trouwens de dag erna alleen spierpijn van het bewegen, voor de rest beetje lam, meer niet :) |
Drinken is toch ook leuk hoewel je e de volgende dag kunt.voelt?
|
Citaat:
|
Ik ben nu 2 jaar naar lowlands geweest zonder te kotsen en de kater daarvan duurt ook wel meerdere dagen
|
Drinken is idd ook leuk. Maar ik voel me na het drinken kutter als na het gebruik van XTC/MDMA.
|
Citaat:
Het is de enige drug die ik leuk vind. Volgens mij is het zelf gezonder dan elk weekend je lamzuipen. Alleen die dip is vervelend :( |
Ik ben nog altijd supernieuwsgierig waar dat verschil vandaan komt tussen mensen die hier wel last van hebben en die dat niet hebben. Net als katers.
Ik ben gezegend dat ik van beiden nagenoeg geen last heb :o |
Citaat:
Dat ik het doe is mijn eigen keuze, en ik val er niemand mee lastig. Edit: Gisteravond is er wéér een bargevecht in mijn stamkroeg geweest waarbij een jongen zijn rib brak en de ander een snee in zijn gezicht heeft omdat iemand een flesje bier in zijn gezicht kreeg. Volgens mij zijn er weinig soortgelijke ongelukken gebeurd met MDMA, en is alcohol anderen veel meer tot last. just saying *O* |
Als je nooit een kater hebt van alcohol dan drink je niet goed.
|
Citaat:
|
Ja dat krijg je als je alles eruit kotst
|
Dat is inderdaad een gevolg van het kotsen, ja.
|
Citaat:
|
Voor diegenen die posts missen, die zijn verwijderd omdat ze tegen de regels van D&A ingingen en reacties daarop waren:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb persoonlijk ook nooit last gehad van een depressie, ook humeurig word ik niet. Ik ben de dagen erna wel een beetje moe en suf, dus veel productiefs kan je van mij niet verwachten.
Ik adviseer goed slapen altijd, goed uitrusten is al het halve werk. Naast de appels en bananen neem ik ook nog vitaminesupplementen in op de dag voordat ik gebruik en op ongeveer drie of vier dagen nadat ik gebruikt heb. Mijn lichaam is uitgeput en heeft een extra boost nodig. Als dat niet helpt... nja blijf eraan denken dat het door de MDMA komt en het niet echt te helpen valt. Sleep jezelf er door heen en denk aan leuke dingen. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, want daar was ik al naar gaan zoeken, bang dat ik iets had verwijderd dat niet moest. De enige post van jou die hier verwijderd is, is die waar je het over argumentatie hebt. En ik kan alle posts nog zien ^^
Dus je bent het vergeten te zeggen :P |
Dan vergis ik me wel idd!
Maargoed OT: Als je minder last wilt hebben van een kater, is het serieus een goed plan om alles eruit te kotsen voordat je gaat pitten. |
Citaat:
|
Het ging eigenlijk over een MDMA-depressie, maar goed, schadelijke na-effecten van andere drugs passen ook wel in het thema ^^
kid606: jij drinkt niet meer een paar uur voor je gaat pitten? Alles wat je in het laatste uur ofzo nog gedronken hebt, zit er iig nog en wat je daarvan uitkotst, kan niet meer opgenomen worden. Daarbij heeft elmar. het over minder last. Wat ook helpt om het te verminderen is vooral veel water drinken (eventueel nadat je gekotst hebt) voor je gaat slapen. En geen te goedkope shit zuipen. Ik weet niet waarom, maar bepaalde goedkope rotzooi maakte me doodziek en koppijnerig de volgende dag, terwijl meer kwalitatief spul minder tot geen effect had. |
Titel even wat meer allround gemaakt.
|
Oh ik dacht dat het alleen over mdma ging:p
|
Dat ging het ook, maar Mutant heeft dat gewijzigd ;)
Het is mij opgevallen dat cola drinken trouwens vrij goed tegen een kater(van alcohol) werkt. Verder goed ontbijten en iets gaan doen. Op de bank hangen voel ik e nooit beter van |
Ik denk dat dat de combinatie van suiker en vloeistof is, cafeïne is echter ook vochtafdrijvend, dus niet heel slim om te drinken bij een bonzend hoofd. Al had ik ook wel graag een red bull in de ochtend als ik de avond ervoor gezopen had :D
|
Je krijgt alsnog meer vocht binnen van de koffie dan dat de cafeïne vochtafdrijvend is eh
|
Weet ik niet, ik heb daar niet voor gestudeerd en zelf drink ik geen koffie, dus ik heb het nooit kunnen testen. Cola en red bull hielpen bij mij wel, koffie kan ik niet over oordelen.
|
Citaat:
|
Melk drinken voordat je gaat slapen helpt mij ook altijd wel, trouwens. (Y)
|
Er is niet echt iets tegen een kater van M. Het helpt pas als je minder frequent gebruikt. Hoe vaker je gebruikt op een korte termijn des te meer voel je je wat down. Geen simpele drankjes, vitaminen enzovoorts helpen dan.
Rusten en goed (en gezond) eten. Succes maandag! |
http://en.wikipedia.org/wiki/5-Hydroxytryptophan , veel vitaminen en blowen kan elke kater om zeep helpen.
Zelf heb ik er gelukkig nogal weinig last van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
After-x bij de smartshop halen, werkt heel goed. Veel vitamines en L-Tryptofaan zit er in, dit helpt de her-aanmaak van serotine (die de M zowat op maakt), zit trouwens ook in chocolade! Dus een hele berg chocolade weg eten na de M is ook een optie, is wel een hel als je last hebt van je kaken..
|
Wat degene voor mij eigenlijk al zei seratonine pillen werken zeer goed hiervoor.
Als je dit om 1 of andere reden niet kan of wil werken vitamine C pillen ook prima. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:01. |