![]() |
Schoolfeesten: hot or not?
Zijn de feesten bij jullie op school hot or not? *O* -O-
En wat is volgens jullie het geheim van een goed schoolfeest? |
Die van mij waren wack. Het geheim is alcohol.
|
In de brugklas en misschien nog derde zijn schoolfeesten hot. In de hogere klassen zijn ze not. Puur en alleen om het feit dat je toen af en toe uit mocht gaan in de stad en dat natuurlijk veel cooler was. ;)
Het geheim van een goed schoolfeest is goede muziek of een spectaculaire act. Maar ik denk dat je het toch vooral van brugklassers moet hebben. |
Het geheim van een goed schoolfeest is natuurlijk het inhuren van Bind©! Zij organiseren geweldige schoolfeesten! :rolleyes:
|
Citaat:
|
Die bij mij waren altijd goed te doen, regeltjes werden echter wel steeds lulliger de laatste jaren.
|
(offtopic: er is discussie over of een topic als dit reclame betreft. ik vind dit op het moment net binnen de grens: grappige vraag, studentenbedrijfje-afstudeerproject. maar verzoek BIND wel terughoudend te zijn met 'posters ophangen'. dat kan wel, maar dan moet er gewoon geadverteerd worden.)
|
Simon je vergist je hoor. Dit reclame? Waar gaat je post over?
|
Citaat:
|
Not.
|
Je moet het zelf leuk maken. Als je wat ouder bent is het natuurlijk wel minder leuk dan 'echt' uitgaan, maar er zijn wel altijd een hoop bekenden, dat maakt het dan weer leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:43. |