![]() |
tips om school minder saai te maken?
Heeft iemand tips om school leuker te maken of om het in elk geval beter naar je zin te hebben?
Alles op school interesseert me namelijk geen ene reet... |
Vrienden maken op school en in de klas, zodat je het gezellig hebt in de pauze en in tussenuren en meer een 'reden' hebt om naar school te gaan, omdat je daar dan je vrienden ziet. Jezelf belonen voor aanwezigheid/goede cijfers.
|
ga chicks versieren
|
Met een positieve instelling proberen te beginnen en er het beste van proberen te maken ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat interreseert jou dan wel? |
Citaat:
acteren, muziek, buitenland |
Is er bij jullie op school geen mogelijkheid om iets te doen dat in het verlengde van je interesses ligt? Misschien kun je een buitenlandreis organiseren, een schoolband opzetten, een kerstmusical regelen.
|
Of ga gewoon niet meer naar school ;)
Ok dat mag ik niet zeggen.. School is saai, dat is gewoon zo. Maar er is iets wat je daar aan kunt doen! Praten.. Heel simpel. Begin gewoon een gesprek als je je verveeld, ik neem aan dat je niet alleen zit tijdens de les :X Met een leuk gesprek vliegt de tijd voorbij. |
we hebben wel 2 uur in de week een soort vak waarbij je kunt kiezen uit sport en muziek en drama en nog meer enzo en daar doe ik ook wel muziek en drama maar het is maar 2 uur in de week. en als je iets zou opzetten zoals een band ofzo, tja dan moet je nog steeds wel 33 uur in de week in de les zitten :'(
|
Dan moet je weten waar je het voor doet: je diploma halen! Hoe verder je komt, hoe meer je zelf mag bepalen. Ga jij slacken, dan ben je gedoemd eeuwig dingen te doen die je niet leuk vindt.
|
Dronken in de les verschijnen.
|
Meer discipline en streef naar een beter leven later, want, alhoewel diploma's niet alles zijn, vergroten ze zeker je mogelijkheden.
|
School is inderdaad geen ene zak aan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:40. |