![]() |
Hoe verleng je je abbonoment op whatsapp
hallo,
ik krijg binnenkort whatsapp. nu lees ik dat je dit na 5 maaden moet verlengen. ik dacht 90 cent geen probleem dus ik lees verder. ik lees alleen maar paypal paypal paypal en nog eens paypal nou is mij moeder helemaal tegen paypal en credit cards waarom weet ik niet. ze heeft alleen IDEAL kun je gewoon betalen met IDEAL of sterker nog hoef je helemala neit te betalen ik krijg een ''nokia ahsa 201'' groetjes |
dus??
|
dus hoe kan je nou whatsapp betalen
|
niet dus.
|
jij geeft ook van die lekkere vage antwoorden :$
|
iemand vinden die wel paypal heeft en die het voor je laten overmaken.
|
is er geen andere manier als paypal
|
dan paypal.
en weet ik het, jij wil het toch installeren :D |
bij mij worden dat soort dingen gewoon aan mijn telefoonrekening toegevoegd. Hebben je ouders een abonnement voor je afgesloten, of heb je prepaid?
|
Huh, sinds wanneer moet je apart voor whatsapp betalen? :o
|
nog niks maar krijg een abbonoment van simpel 200 mb internet blabblalbala en ik krijg een nokia ahsa er staat op de enige site alleen voro androit en de ander site ook voor nokia dus ik snap het nie meer
|
|
Citaat:
|
Toch even verplaatst naar S&M!
|
Persoonlijk zou ik die 201 inwisselen voor iets anders. de 201 heeft geen wifi, waardoor je alles via je telefoonprovider moet doen. Dus je moet dan een abbo voor die whatsapp module betalen, naast je overige telefoonkosten (200mb is niet veel). Ik zou voor een simlock vrije telefoon (met wifi) met android gaan. Zo'n eentje kan je al voor 100 euro bij de mediamarkt halen.
Daarnaast geeft je de zoekopdracht "paypal ideal" genoeg oplossingen voor je vraag. |
Zal wel per telefoon verschillen. Ik kreeg ondanks een berichtje van whatsapp dat ik bij het installeren van de nieuwe versie een jaar lang 'gratis' er gebruik van kan maken. (waar ik nu nog lang niet overheen ben) voordat ik een klein bedrag moet betalen.
Maargoed, betaal gewoon met ideal (als dat kan) of regel iemand met paypal. Lastig. |
Citaat:
je moet het alleen downloaden en dat kost tegenwoordig €0.80. en dan kan je (als je internetverbinding hebt) whatsapp gebruiken :):) |
Citaat:
|
Noe ik krijg 200 mb internet een whatsapp bericht is 0.01 MB 20.000 BERICHTEN IS NNAR MIJN ZIN GENOEG EEN GEMIDELDE TIENER STTURT 500 BERICHTEN PER DAG WAT NEEERR KOMT OP 15 Duizen meer als genoeg tog
|
Maar wanneer je meerdere keren met je telefoon ons forum bezoekt, een filmpje bekijkt, berichtjes stuurt via sociale media & whatsapp enz, dan ben je snel door je 200 mb tegoed heen.
Nee, snel ff dat ding inruilen voor bijvoorbeeld een el'cheapo alcatel van de mediamarkt/kijkshop/enz. En stop je je simkaartje van je telefoonabbo provider erin. En als laatste download en installeer je gratis de whatsapp & pocket minecraft voor android. Dan Ben je ook weer van deze tijd en uiteindelijk goedkoper uit. |
Ikbheb thuis tog n tablet.... en nokia ashavheeft wel.wifi
|
Citaat:
Citaat:
Probeer eens normaal te typen anders. |
Citaat:
|
ik heb hem inmiddels hele fijne mobiel
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48. |