![]() |
14 jaar en werken
ik ben 14 jaar, en wil graag een bijbaantje. Wat zijn bijbaantjes die wel leuk zijn en ook redelijk verdienen? is de AH een goede optie?
|
Heeey toen ik 14 was wilde ik ook beginne met werkenb alleen een probleem.... Er is niet zo veel...
De albertheijn en alle supermarkten nemen pas aan vanaf 15 Je zou het wel bij de kruidvat kunne proberen of folderes brengen... Alleen vonmd ik folders altijd super saai -_- Xxx suc6 |
Ik werk ook bij albert heijn en er werken hier wel 14 jarigen die kunnen alleen in het weekend werken vraag even bij de (asistent)manager!
|
Als je 14 bent moet je niet echt rekenen op een 'leuk' baantje ..
|
Oppassen! Het verdient niet heel hard, maar dat doet niets als je 14 bent, en zeker 's avonds is het wel relaxed want dan kun je gewoon huiswerk maken als de kinderen slapen. Het beste vraag je eerst aan je ouders of zij kennissen met kleine kinderen kunnen vragen of jij kan komen oppassen, en bel je bij buren met kleine kinderen aan om te vertellen dat je graag wil oppassen. Mensen die jou kennen zullen het waarschijnlijk niet erg vinden dat je pas 14 bent.
|
Bij ons (Jumbo) worden mensen pas aangenomen vanaf hun 15e. Met wat hulp van google kwam ik het volgende tegen:
Citaat:
|
Oppassen kan uitstekend verdienen maar ligt er gewoon aan bij wie je oppast en hoeveel ze er voor over hebben. Als je op het kamp woont doe je het waarschijnlijk voor niets, woon je in 't gooi dan verdient het al een stuk beter.
Verder werken er wel 14-jarigen bij de Albert Heijn, maar die kenden vaak iemand die er al werkte, een broer of zus ofzo die altijd netjes op tijd is, dan gaan ze ervan uit dat het broertje / zusje dat ook zal zijn. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |