![]() |
Hoe kan ik mijn vriend het best 'commanderen' als hij zich aftrekt? (Was: help...)
Mijn vriend wil nieuwe dingen proberen maar dus ook via de cam. Hij wil dat ik hem ga commanderen wat is dan voor hem een lekkere en uitdagende manier om zich af te trekken?
|
Als ik jou was zou ik het niet doen via de cam. (In elk geval niet zelf voor de webcam) Je weet nooit of hij misschien opnamen maakt en al helemaal niet wat er met die opnamen kan gebeuren (wanneer het uit gaat). Ga hier alsjeblieft voorzichtig mee om. Natuurlijk is het hartstikke spannend zo met je vriendje, maar het is niet zonder risico's.
|
Prima dat je vriend van alles wil, maar wat wil jij?
|
En wat je vriend een lekkere manier van aftrekken vindt, tja dat weet je vriend het beste. De een vindt dit lekker de ander weer wat anders. Persoonlijk zou ik liever echt samen zijn, en dan seks hebben.
Verder wat Elin3 en Lente zeggen, doe niets wat je niet wil. En let op met camseks. Het is allemaal vrij makkelijk op te nemen, en te verspreiden over internet. |
Hij wil dat zij hem allemaal dingen laat doen voor de cam, goed lezen hè mensen? ;)
Een van de makkelijkere/leukere dingen die je in zo'n situatie kan doen is hem vertellen wanneer hij moet beginnen en stoppen, zeker als je dat combineert met dat hij pas mag klaarkomen als jij dat zegt. |
Citaat:
True, was ook meer een waarschuwing voor als ze zelf ook dingen gaat doen via de cam. |
Ik ga de titel van je topic even veranderen, dan zien mensen meteen waar dit topic over gaat en dat is handig. :Y
|
Streng en met een luidspreker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:12. |