![]() |
kleurlenzen
Hallomensne
ik ben een jongen en ik wil kleurlenzen bestellen in het groen. Nou vraag ik me af wat jullie van jongens vinden met kleurlezen? de meeste zeggen homos |
Maakt het wat uit? Wil je ze minder graag als iemand je er homo voor gaat noemen?
Ik vind kleurlenzen zelf tof om te larpen als je een speciale oogkleur wilt, maar ik heb lenzen van mezelf en kleurlenzen zijn sowieso niet in die sterkte te krijgen, dus ik kan ze zelf nooit gebruiken. Mijn eigen oogkleur vind ik heel mooi, dus die zou ik nooit zomaar veranderen of verbergen. |
Waarom zou dat niet kunnen? De meeste jongens zullen het niet eens zo snel zien (ik had mijn haar geverfd, van bruin naar oranje, de meeste zagen dat ook pas nadat iemand er wat van zei, terwijl het kleurverschil ook behoorlijk groot was . Jongens zien dat soort dingen vaak niet eens.)
|
Lekker belangrijk of anderen het 'gay' vinden of niet, je moet lekker doen wat je leuk vindt!
|
I like kleurlezen maakt niet uit wie ze draagt :D
|
nou vroeg ik me ook af of mensen kunnen zien of iemand kleurlenzen inheeft of niet?
|
Als je normale kleuren neemt, normaal niet. Wel zal het sommige mensen misschien opvallen dat je oogkleur veranderd is. En als ze gaat schuiven, of je wrijft, dan zal het ook opvallen.
|
iemand op me school had het ook en daar zag je het zo wat ,,maar dat kwam omdat het ook best wel opvallend was.
Dus als je opeens met vel blauw bijvoorbeeld op school zou komen , ja dan valt het op xd |
Citaat:
Kunnen zij zien of ik kleurlenzen draag of niet? |
Citaat:
|
Waarom zou het 'erg' zijn al onbekende het opvalt ??
|
Citaat:
|
Nee, als je normale kleuren neemt niet. Hoe vaak moeten we dat herhalen?
Groen is een normale kleur, felgroen niet. http://www.piercingwinkel.nl/3350-10...sics-green.jpg Valt op. http://www.funnylenzen.nl/18-68-larg...nzen-groen.jpg Zal niet snel opvallen. |
Goedkopere lenzen hebben ook minder detail en zullen sneller opvallen. Duurdere hebben meer schakeringen en zien er dus natuurlijker uit.
|
Citaat:
|
ik heb die 2e besteld haha
|
Ik wil ook kleurlezen alleen moeilijk zoeken iets wat bij me huiskleur pas en heb geen idee waar xd
|
Citaat:
wat voor huidskleur heb je? |
Citaat:
Heb zelf bruine ogen. |
Citaat:
maar doe waar jij je goed bij voelt he;) |
Citaat:
Dan begin ik wel met goedkope ofzo om te kijken welke mooier staat , straks heb ik dure en staat het lelijk xd |
Citaat:
Ze staan me tot nu toe perfect ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik koop liever in winkel xd Weet maar 1 o_o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En nu is het goed. Verder via pm graag als jullie nog willen chatten.
|
Groen valt juist nogal op omdat het één van de minst voorkomende oogkleuren is..
|
Niet als kleurlens dan, toch niet als het mooi en natuurlijk groen is. Het zal opvallen als oogkleur, dat misschien wel.
Maar ik krijg met mijn groene ogen echt niet standaard de vraag of ik kleurlenzen draag (ik draag wel lenzen, maar geen kleurlenzen ^^). |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45. |