![]() |
overgevoelige eikel
Hey mensen,
Als mijn vriendin me pijpt doet het pijn aan men eikel, tijdens de seks voel ik geen pijn Ik weet niet of dit normaal is maar het is wel niet fijn Alvast bedankt |
Ze doet het niet goed.
Waarschijnlijk doet het pijn door haar tanden. |
Citaat:
|
Als ze tanden zou gebruiken zou je het ook wel weten.
|
Ja da denk ik ook het is echt een brandend gevoel
|
Gebruik je een condoom bij de seks?
|
Citaat:
|
Wat voor tandpasta gebruikt je vriendin? Eet ze pittig?
Misschien ben je allergisch voor iets wat je vriendin eet. |
Misschien zuigt ze eraan, wat een te heftig gevoel geeft, of geeft ze teveel druk met haar kaak? Pijpen kun je op duizend manieren doen, vraag haar eens wat verschillende manieren te proberen. Misschien eens alleen je penis te likken en je eikel in het begin helemaal met rust te laten, minder te knijpen met haar lippen, dat soort dingen. Misschien (waarschijnlijk) vinden jullie dan vanzelf een manier die je lekker vindt. Want aangezien je bij het neuken geen pijn hebt, en je waarschijnlijk ook gewoon broeken kunt dragen, zul je geen bizar overgevoelige eikel hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je zelf je eikel aanraakt met je vingers is het dan ook onprettig?
|
Citaat:
|
Maar als je, plat gezegd, aan het neuken bent zit dan je voorhuid nog over je eikel?
|
Citaat:
|
Ok, dan denk ik toch dat je een gevoelige eikel hebt.
|
Weet niet of jouw voorhuid naar achteren blijft als je hem naar achteren trekt, maar dan zou dit kunnen werke: Probeer dit een tijdje: slapen met je voorhuid naar achteren (dus met eikel ontbloot) in je boxer/pyama of wat je ook draagt in bed. na een tijdje zal je eikel wat minder gevoelig worden doordat er vanzelf een beschermend laagje vormt doordat je eikel in aanraking komt met de stof. :) Succes iig!
|
Citaat:
|
660117.5 Heb je vroeger last gehad van een te strakke voorhuid?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44. |