![]() |
Promotie met waarde
Voor opvallende, goede en/of gave reclamestunts en -filmpjes. Ik kon niet direct een vorige vinden en promotie zonder waarde is voor de faalacties, als ik het goed begrepen heb. In ieder geval schuif ik de schuld af op Martiño die me toestemming heeft gegeven voor dit topic, als het niet succesvol is, als het wel succesvol is, dan eis ik graag alle eer voor mezelf op :D
Van Carlsberg in België: http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=V53G5TUF James Bond op Antwerpen Centraal: |
<3 |
Citaat:
|
Bonux (wasmiddel) heeft hier in België trouwens een reclamecampagne met 6 verschillende spotjes (waarvan ik er maar 2 kende) die ik eigenlijk wel heel goed vond. De 2 die ik kende, vond ik ook de beste, maar ik kan het hele idee wel waarderen eigenlijk:
De 2 die ik kende: |
Oeh, nog!
België vorig jaar Nederland nu Briljant! |
Omg ik had ook gedrukt :cool:
|
Citaat:
|
Allemaal awesome! <3 Ja behalve die Bonux-reclames. Ook niet slecht, maar niet awesome.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de nieuwe reclamespot van KNFG Geleidehonden leuk.
Deze: |
Ik vind deze zo lief, ipv naar zijn vrienden te gaan met zijn nieuwe auto, gaat hij naar zijn zoon :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Deze heb ik altijd geweldig gevonden:
En deze heb ik vorig jaar gezien, straf spul :D |
|
Haha, die met Meister Proper :D
|
Citaat:
|
Mr Proper, een schoonmaakmiddel.
|
Citaat:
|
Dat vroeg ik me ook af, het zou een spons kunnen voorstellen maar ik vind het eerder op een aardappel of een sinaasappel met vlekjes lijken :D
|
Dat vroeg ik me ook al af en volgens mij is het een aardappel, maar wat ie daar doet?
|
Ik ken de tv-reclames van mr proper en die aardappel heeft er volgensmij niets mee te maken!
|
|
Dat plaatje van die parkeerplaats van die jeep is zo treffend :cool:
|
Citaat:
|
Oh nee je hebt ook nog zo'n zwakzinnig laptopje.
|
|
Citaat:
|
Deze komt hier bijzonder vaak langs, errrrgg vervelend :o
|
Iemamd moet het maar een in een filmpje doen want ik kan dat niet :confused: Phoebe: Klik voor de volgende keer. |
Alleen het stuk in de link ná v= invoeren. Like so:
|
Ja thanks. Ik ga het onthouden. ;) Wel een leuke reclame he? ;)
|
Kito de energievretende hond:
Heeft een vervolg: Making of: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Plus
Minus dat jongetje dan. |
http://dehulplijnvoormensenzonderpsy...e.nl/index.php
'triest' :D Ik ben ook gewoon heel blij met deze campagne (y) edit: Ik had het over het filmpje van de vrouw met het gele t-shirt trouwens, maar hij linkt alleen naar de gehele pagina. |
Citaat:
|
Carlsberg weer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:16. |