![]() |
Wat is jouw bios-kippenvelmoment?
Om zelf maar te beginnen: dat jongetje in The 6th Sense dat zegt: "I found out where dad hides his gun" en dan zijn hoofd draait om te laten zien dat ie niet heeft gejokt.....
|
Toen de kudde meisjes die voor ons zaten tijdens Troy in de 'omgwtfbbq'-mode gingen, met bijbehorend gekakel onderling, wat er nou aan de hand was met Achilles toen er een pijl door z'n hiel ging en hij finito was. Dat sloeg nérgens op volgens de dames.
|
Het "Hulk..SMAAASH" moment in de hulk film met Norton. Daar zat ik verdomme al de hele film op te wachten :p
|
Citaat:
Hier moest ik toch wel een traantje wegpinken. It will always be remembered: You left your king in Asia! |
Je weet waarom de pijl in die hiel een probleem was voor Achilles en waarom hij zo sterk was, hoop ik? Ik heb de film nog niet gezien overigens, hij is pas op tv geweest en ik heb hem opgenomen, dus dat gaat er binnenkort van komen, maar ik ken wel het verhaal van Achilles en Troje en alles eromheen. Niet zo moeilijk als je Latijn-Grieks hebt gedaan natuurlijk.
|
Citaat:
|
En blijkbaar is weer eens de helft van de zin niet tot me doorgedrongen ^^ ik dacht dat jij het nep vond :D
En over kippenvelmomenten ben ik aan het nadenken, ik kijk sowieso niet heel veel in de cinema, dus het zal waarschijnlijk een thuismoment worden :D |
Mijn zinnen kloppen ook vaak voor geen ene meter omdat 15 dingen tegelijk aan het doen ben.
|
Citaat:
|
Ik was een jaar of 7, had een redelijke impact op me toentertijd :D |
Die mocht ik niet in de bios zien :(
|
De openingsequence van Skyfall. Kan er met mijn hoofd nog steeds niet bij hoe goed die is!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |