![]() |
Saaie snijplanken en snijskills #1775
Dus. Iemand een betere titel? :ghe:
Gebruikersnaam Berichten Quintiano 61 Sarah 50 Chick Rock 40 Quis 3.0 37 Miekje* 35 Paranoide 31 fizzle-fluffy 30 Snebbeltje 26 Trimm Trabb 18 sann 16 Etmakas 16 Little Phoebe 15 Stefenootje 12 Ingegerd 12 Carn 11 Turk February 11 Uomi 11 Lorelei 11 Pip 10 Frayne 9 Lieveheersbeest 8 Sadye 7 Klaverhap 6 Lusi 5 Martiño 4 Qimm 4 umberto 3 Selah_Suish 1 Panopticon 1 En glazen snijplanken snijden heel naar, ja. |
:d gmta
|
Ik heb honger, dus ik wil iets eten. Maar wat? Niet teveel kauwwerk, want kauwen doet zeer.
|
@Uomi: De allereerste keer alles doet gewoon best pijn :o Je moet onthouden dat het dus de volgende keer niet meer zo kut voelt. En rustig werken vanuit een gebiedje dat je al hebt gehad, elke keer dat gebied langzaamaan vergroten. En ik merk zelf dat ik de pijn anders ga waarnemen, ofzo, dat ik het wel registreer maar besluit er niet zoveel mee te doen :confused: Ik kan het slecht uitleggen.
|
Je motiveert me in ieder geval wel om het gewoon nog een paar keer te proberen :y
|
Nou, een mandarijn gegeten op de manier waarop je normaal gesproken een sinaasappel snijdt, als je alleen de partjes zonder velletjes wilt hebben. Maar dat vult natuurlijk voor geen meter (N)
|
Ik vind het wel eng zo'n trillend zoemend ding met ronddraaiende grijpertjes op m'n huid te zetten :D maar ik heb gemerkt dat het helpt om stevig te drukken.
|
@Para
Ik heb een messenset van BK, met bijbehorend blok. Vast geen Japanse kwaliteit, maar ik vind ze prima ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat noemen we kuiten, Lisa :herp:
|
Citaat:
|
Op havermout kauw ik wel, maar ik kauw ook op puree :herp:
Ik vind melk altijd wel een beetje vullen. Eiwitten en vetten enzo. Meer dan een mandarijn. Maar misschien niet genoeg als je echt honger hebt :o |
Hmm, ik ga het wel proberen. Gewoon eerst een klein beetje. Havermout vult zo lekker.
|
soep maken met broodstukjes er doorheen (y)
|
Hé, ik vond frosties (Y) Met een beetje melk zijn die zo weg te soppen. Omnomnom.
Ik heb nu niet meer zo'n zin in soep maken :O Maar wel een goed idee voor morgen (Y) |
Onwaarschijnlijk dat een clubje liefhebbers met Path of Exile een game heeft neergezet die zóveel leuker, beter, mooier, sfeervoller en interessanter is dan Diablo III. Fuck, wat ben ik blij dat ik die jongens cash heb toegeschoven voor de closed beta :bloos:
|
Mjn huisgenootje had lekker gekookt, ik lustte zelfs de taart, wow (y) Prima verjaardagsdiner was dat zeg!!
|
Wat is Almost Famous een fijne film.
|
Django unchained ook, al ben ik niet zo onder de indruk als van andere Tarantino films, het waren toch 3 zeer vermakelijke uren.
En ik heb nog bij dudebro in de auto gezeten terwijl hij keihard ging driften over het bevroren parkeerterrein. Dat was tof. :bloos: |
Citaat:
|
Goedemorgen, Theodoor gaat straks heel vroeg met een vriend naar een rommelmarkt, dus die is om zeven uur opgestaan, en ik lig nog wel in bed maar ben te uitgerust om weer in te slapen
|
Kun je adblock ook zo instellen dat je op sommige websites wel reclame ziet? Ik lees een paar blogs waarbij de schrijver de reclameopbrengsten wel verdient.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gewoon zomaar een winkel gebeld om te informeren of ze besan hebben :cool: en ze hebben het, dus gelukkig niet voor niets.
|
Ik moet eigenlijk gaan douchen wwant ik moet zo gaan werken maar ik heb geen zin. Wel om te werken, maar niet om te douchen, aan te kleden, spullen te pakken en dan op de fiets naar m'n werk. Daar heb ik niet zo'n zin in. Jaja. First World Problems.
|
M'n rechter box doet het niet meer :bob:
|
Goeiemorgen. Ik heb nog nooit zoveel geslapen in 3 dagen. Wel lekker, alleen jammer dat het alleen kan (en mag) als ik ziek ben :p
|
:D:D:D Ik waardeer m'n datedinges zo erg he :D Naast dat ie vreemd opkijkt van normale dekbedden op m'n bed doet ie nu ook vrolijk mee aan m'n collectie rare penisitems :D:D:D:D
|
:d<3 Dan heb je een goeie (Y)
|
Aaaargh, mijn kist geeft 0x00000050's, FFFUUUUU. Tijd voor een rondje Memtest, ik vrees het ergste.
|
Citaat:
|
jaaa want Buck Danny noemt het ook altijd kisten@!
|
Buck Danny :cool:
|
Poeh lang geslapen. (n)(y)
|
Citaat:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:A...001qsqFx_ogQNA |
En yes, de sneeuw is weg en komt voorlopig niet terug. Kan ik toch nog mijn nieuwe bril gaan halen, zin in!*O*
|
Citaat:
Piemel, paarden en poezen-themed bruiloft!n :cool: |
Hahahah oh God, ik bedenk me nu pas wat een drama mijn bruiloft wordt als ze mij mijn gang laten gaan :D:D:D:D
|
Ik wil niet werken en als protest kleed ik me niet aan, supereffective :D(N)
|
Pf nou zegt mijn vriendinnetje in alkmaar alweer af :(
|
Citaat:
|
:D Oke, ik moet echt gaan :( BUUH.
|
Klaverhap naamzoek: seizoen 2 van Girls is begonnen!
|
|
Jij bent toch van het ''slaan is lekker'' type? :D Dan zou het juist een beloning zijn!
|
Ik heb geen zin om naar de albert heijn te gaan -O-
|
Ik ben vooral van het "in elkaars hoofd kruipen en daar op alle knopjes duwen"-type :D Maar er mag ook best gedreigd worden met lieve woordjes en zachtjes aaien. Als het maar effectief is (y)
|
Op zich is het niet eens zo'n heel hard schema, je hebt alleen geen weekend en weinig vrije tijd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:47. |