![]() |
Je leven op pauze
Stel, er zou een afstandsbediening voor je leven bestaan, welke knop zou je op dit moment het liefste en het meeste willen gebruiken en waarom?
- vooruitspoelen - terugspoelen - pauze - stop - mute - ondertiteling - ... |
Ik zou op dit moment wel een mute-knop waarderen denk ik. Mensen die onzin praten of brullen zonder reden even muten en verdergaan met wat je wil doen ^^
|
Even vooruitspoelen want ik ga een gezellige middag tegemoet.
|
Een erase-knopje zou mss ook wel handig zijn.
|
Stiekem toch wel terugspoelen van 1 jan. tot vorig weekend en op repeat zetten :o
|
Pauze. Bijkomen van alles, kunnen reflecteren, dingen laten bezinken, adem happen voor de laatste maanden van mn studie.
Sowieso heb ik nooit zo de behoefte gehad dingen over te doen of te wissen of wat dan ook, maar wel aan pauze, als sinds ik kleuter ben. :D |
Ik heb vaak het gevoel dat mijn leven op pauze staat, terwijl ik tegelijkertijd steeds achter de feiten aanloop. Dus soms zou ik de boel weleens lekker vooruit willen spoelen, maar meestal de pauzeknop in willen drukken om tot rust te komen.
|
Pauze, zeker weten. Of achteruitspoelen.
Maar pauze het liefst, want ik vind dat de tijd veel te snel gaat, ik trek dat slecht. |
Citaat:
|
Doorspoelen naar over een halfjaar. Of een jaar.
|
Doorspoelen naar de lente. En ondertiteling kan ik ook wel gebruiken; ik snap niet zo veel van het leven. :o
|
Pauzeknop ajb (Y) Even lekker bijkomen, zonder dat iedereen aan je hoofd zeurt.
|
Een muteknop voor sommige mensen zou best wel fijn zijn.
|
vooruitspoelen thuis, op pauze zetten school. School <3 Thuis :(
|
Pauze! Vroeger wilde ik heel graag terugspoelen, maar inmiddels ben ik er wel achter dat ik van elke minder leuke ervaring geleerd heb en dat het dus helemaal niet zo loont om dat te willen veranderen.
|
Ik besteedde vroeger regelmatig een momentje aan het overdenken van hoe jammer het is dat ik de tijd niet stil kan zetten, en mezelf zo voor altijd 2 jaar (en steeds een tijdje later voor altijd 3...4...5 jaar etc.) te laten blijven. En net zo belangrijk was dat de mjn ouders en andere familie ook de leeftijd hielden die ze op dat moment hadden, en dan ook de rest van de mensen maar zodat ze niet hoefden te leven terwijl iedereen ouder werd en doodging.
Ik zou het op het moment denk ik gewoon zo laten als het nu is, soms een pauze om de extra leuke momenten niet zo snel voorbij te laten gaan, en voortaan ook blijvend slowmotion-functie inzetten want ik vind de maanden te snel voorbij vliegen. Vooruitspoelen daar denk ik niet eens over, en terugspoelen zou ik misschien nog wel overwegen, maar alleen met bovenstaande functies en alleen als echt jongere ik, niet ik en alles wat ik nu weet in een kleiner lichaam. |
slowmotion/vertragen; tijd lijkt steeds sneller te gaan.
|
Pauze, omdat me dat leuk lijkt :P Ik hoef niets terug te spoelen, wil ook niet vooruit spoelen, maar even pauze lijkt me wel leuk. Rustig reflecteren, alles bekijken zoals het nú is, dat laten inzinken, er intens van genieten, en dan weer op 'play' drukken :)
|
Ik wil nu stiekem een beetje vooruit spoelen tot ik op vakantie ga :bloos:
|
Terugspoelen, ik wil mijn leven maar al te graag overdoen.
|
Pauze. Tijd is een bitch.
|
Terug spoelen en alle leuke momenten nog eens doen
of stop als je op dit moment in een leuk moment bent en er optimaal van genieten ! Xx |
Ondertiteling, want ik snap dr weinig van..
|
Even doorspoelen om te kijken wat ik binnen een halfjaar zo allemaal zal uitspoken :p ben gewoon altijd heel benieuwd naar de toekomst! Maar tegelijkertijd gaat het mij ook allemaal een beetje te snel.. Dus een pauzeknop tijdens de weekends zou wel leuk zijn :D
|
Vooruitspoelen totdat mijn &$%#$% scriptie eindelijk af is, het weer mooi weer is en het wachten op een vakantie naar Californie niet meer zo lang duurt ;-)
|
Ik zou op 'record' drukken, zodat ik, als ik later als ik groot ben, nog eens kan kijken hoe het ook alweer was.
|
Ik zou het terugspoelen en mijn biologiedocent een lesje leren, en dan weer vooruit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |