![]() |
gratis mmorpg
hey
ik ben opzoek naar een gratis mmorpg heb een tijdje terug wow voor een paar jaar gespeeld maar na vanilla hebben ze het spel helemaal verpest. heeft iemand nog tips |
Niet mee eens, The Burning Crusade was een prima uitbreiding. That said; Star Wars: The Old Republic is (tot op zekere hoogte) F2P en best een prima game.
|
Path of Exile. (y)
|
Burning crusade was inderdaad prima.
En gratis mmo's zijn zelden bijzonder, hoewel ik toch wel redelijke verhalen hoor over Lotr online. Voor de rest zou ik als ik jou was mijn horizon wat verbreden en eens rondkijken naar andere semi-soortgelijke games zoals LoL en Path of exile. |
PoE is toch niet echt een MMORPG in de zin van WoW/SWTOR? Maar inderdaad; als dat ook telt is Path of Exile een heerlijke game, zeker het proberen waard.
|
Wel redelijk WoW'ig toch? :o
|
Nou, dat vind ik wel meevallen. Tenminste, in de zin van THDDD-parties en tactics. Ook het guild-concept en al wat daar bij komt kijken. Serverrankings en zo. Ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar voor mijn gevoel is PoE/Diablo geen MMORPG in de zin van LOTRO/WoW/GW/etc.
|
Tera online is een ziek nice free mmo
|
Citaat:
|
Silkroad, Archlord, Rohan, Rappelz,...
|
Diablo. Je moet het wel kopen in de winkel, maar geen maandelijkse betalingen oid. Net als WoW is het van Blizzard.
|
Path of Exile > Diablo III.
|
war of the immortals
of dungeons and dragons online dat zijn leuke games en erg makkelijk te draaien voor je pc |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18. |