![]() |
Let me
Let me
Let me lay down my head Stop my thoughts from pondering Let me close my eyes Stop my tears from falling Let me feel safe With your arms so tightly around me Let me sleep soundly Dreaming of no fears Only peace with you Let my eyes keep their sheilds Until I deem you worthy to see Don't force the issue Else you will never learn about me Let me smile or not As I see fit Let me pretend Sometimes I can still be a kid Don't hold me back When I want to fly Don't let me fall When I trip to fast Catch me before I crumble Hold me............. Be my friend, lover, pillow Be there for me And I might stick around. |
Woei, het ziet er naar uit dat die persoon aan wie jij dit allemaal vraagt een moeilukke tijd voor de boeg heeft... :p
Heel lekker geschreven... leest lekker door... :) |
Minder dan gewoonlijk, in mijn ogen. Maar toch nog wel redelijk 'te doen'.
Zitten echter een paar rare dingen in. 'to trip to fast', 'te snel struikelen'. Alsmede 'Catch me before I crumble'. Als je aan't crumbelen bent, kan je moeilijk opgevangen worden. En tikfoutje bij 'shields'. |
Ik vind hem wel mooi en goed eigenlijk..
niet minder dan gewoon , omdat het gewoon meer een lang verhaal is dan een gedicht en omdat Laarjtes engels beter lijkt te worden. maar om toch ff over iets te zeuren.. Thoughts wander.. pondering is nadenken/afvragen.. gedachten vragen zich niets af.. -X- SounD...kon het niet laten.... |
Citaat:
niet 'te snel struikelen' maar 'te vroeg struikelen' en naar mijn mening is het crumbelen het gevolg van het vallen op de grond... Als je kritiek levert, doe het dan net als SounD (dies gewoon irritant :D ) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |