![]() |
Zomerkleding
hey,
Ik weet dat ik er vroeg bij ben, maar ik vroeg me af wat nou mooi werd gevonden bij heren in de zomer. Voor de dames, wat willen jullie graag zien? en voor de heren, wat vinden jullie fijn/mooi om te dragen? Graag een T-shirt, overhemd, polo, of toch maar een hemd? en wat voor korte broeken worden er graag gezien? en hoe ziet het met de schoenen (of teenslippers)? ik mik trouwens op een redelijk jonge leeftijdsklasse, dus niet mannen van 30> Alvast bedankt voor het antwoorden! |
Het kan allemaal zolang je het maar goed draagt.
|
Vraag je eens af wat je zelf mooi vind.
|
Als je het maar goed combineerd kan alles. Je zwembroek als korte broek dragen kan hartje zomer ook prima, zolang het maar geen geruite zwembroek is met een gestreepte polo erboven is kan eigenlijk alles wel. Behalve sokken in sandalen, maar dat hoeven we hopelijk niemand meer uit te leggen.
|
Citaat:
|
Voor de zomer koop ik altijd een nieuw paar grijze Vans
|
Ik vind een shirt in 1 kleur altijd wel leuk, blousjes, en van die zwembroeken :) ofzo teenslippers. Witte birkenstocks vind ik gay bij jongens sorry en een pet<3
|
|
Blouse<3 maakt niet welk seizoen, blouse is altijd goed^^
|
Ik de zomer draag ik altijd een t-shirt of een blouse met korte mouwen met een korte broek en teenslippers.
|
Een shirt met een v-hals, of in iedergeval zonder 'stoere' tekst haha
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:28. |