![]() |
Saai saai saai your boat gently down the stream #1776
Oke nee.
|
:D:D:D
|
Frayne de tering steek je energie niet in dat team in Leiden en ga naar Amsterdam :bob:
Quintiano andersom natuurlijk :herp: |
Oke Lisa :bloos:
|
Oke sorry :(
|
:D Soms zou dat zo makkelijk zijn, dat gewoon altijd andere mensen voor je beslissen! Maar ja, dan zou de wereld denk ik best wel ongelukkig worden.
|
Soms als iemand een keuze voor je maakt voel je opeens dat je dat absoluut níet moet doen.
|
Citaat:
|
Ja Frayne dat vond ik ook wel schokkend. :nono:
|
Ik ben zo'n emo v-lid die dan direct denkt "omg, ik kijk wél Friends en heel veel andere series, en nu vind Frayne me vast heel dom enzo :(" :herp::herp:
|
Citaat:
|
Het kan toch dat mensen series niet leuk vinden? Al helemaal met zoiets. Dat je er überhaupt zin in hebt om daar je schema op aan te passen. Alhoewel ik natuurlijk niet weet of jullie dat doen.
Ik maak er ook geen problemen van dat mensen roeien niet leuk vinden. Of verschrikkelijke katten-dekbedden. Of ijsthee. Of tosti's. Of wat dan ook :P |
Ten minste, zo ging het vroeger. Als ik dan een keer wou afspreken met mensen, 's avonds ofzo, dan 'kon dat niet want X was op tv.' :lisa:
Toen heb ik ongeveer besloten dat ik niet zo ben en ben ik vrolijk verder gegaan met mijn leven en ik ben ondanks het missen van Friends toch heel gelukkig :herp: |
Citaat:
Die series zijn er namelijk op gemaakt om een hele grote groep mensen te appealen. Waarschijnlijk is het vooral omdat je niet middenin een serie zit, en de band er mee hebt. Ik denk ook weleens 'pff, moet het nu alweer gaan over [vul maar in welke serie], maar ik weet zeker dat als ik er eenmaal inzit ik net zo meeleef als de rest. Met huilen enzo. |
Ja euh, maar dat is wel het andere uiterste van het spectrum :d ik blijf echt niet thuis omdat programma X op tv is.
|
Citaat:
Maar vroegah bleef ik denk ik weleens thuis voor iets. Nee grapje, ik was sowieso altijd al thuis. |
Ik maak voor het eerst een serieuze presentatie is prezi en in powerpoint heb je een beetje vast kleuren enzo die je gebruikt, maar die heb ik in prezi niet en nu ben ik alleen maar aan het sleutelen in de opmaak ipv dat ik een presentatie maak :D(N)
|
Citaat:
En ik kijk ook wel naar series die zijn gebaseerd op waargebeurde dingen, zoals the Tudors enzo. Maar ik kijk wel eens nieuwe series. Maar ik vorm er gewoon geen band mee, als er diepgang in komt haak ik af, ik vind dat gewoon zo ontzettend saai :O. |
Vanavond om 19.00 uur spreekt Koningin Beatrix het Nederlandse volk toe. Aansluitend zal premier Rutte een mededeling doen. Bronnen rond het koningshuis zeggen dat het om de abdicatie gaat: Het overdragen van de troon aan haar opvolger.
OMGGG :eek: |
Ja echt he :(. Bea is veel leuker dan Wimlex.
|
Citaat:
Ik ben zelf ook niet van het serieuze drama hoor. Ik vind dat ook wel saai-ig. Ik kijk eigenlijk vooral comedy's. |
Citaat:
Ik vind Bea zeker een toffe koningin en een sterke vrouw en bla, maar ik gun haar nu ook wel haar rust. En dan krijgen we nu een koning :cool: Omg, ik lijk wel een koningshuisfanaat :') |
Citaat:
|
Serieus drama wel (Y). Kijk naar the Tudors.
Maar gewoon. Ik heb geen zin om te kijken naar iets waar in feite helemaal niet zo veel gebeurt behalve dat X een relatie krijgt met Y en dat Z dan jaloers wordt enzo. In Grey's Anatomy storten ten minste nog altijd vliegtuigen neer enzo :O:D. |
Noooo echt?!
|
Ik zei geloof ik gisteren nog dat ik dacht dat Bea koningin zou blijven tot haar dood, zoals dat vroeger ook ging.
|
Ik vind ook dat dat moet, stomme Wimlex.
|
Hoe moet je een Engelse formele brief beginnen, als je niet weet aan wie hij precies gericht is?
|
Citaat:
? |
Met Dear sir or madam, ja :Y
|
Wimlex moet opbokken. :(
Of Friso is dood. Vast niet. Plantje for life. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar pfff, zelfs als je het download zeg. Al die tijd die in het kijken gaat zitten :D. Ik kijk meestal alleen maar (een paar) series als ik ziek ben en niets beters te doen heb.
|
Willem IV
|
Als Friso dood is doen ze wel gewoon een extrajournaal, daarvoor hoeft Bea niet te spreken.
|
Citaat:
|
Euthanasie heeft er sowieso niets mee te maken :nono: staken van life support is geen euthanasie
|
Ik sla 'm lekker over, dat geneuzel van Bea.
|
Citaat:
|
Ik ben nogal dooiig en ik was van plan risotto te maken voor mij en vriendin, maar nu lig ik op de bank en staat zij in de keuken af te wassen en maakt ze zo spinazie, aardappeldinkies en kaassouflés :bloos:
|
Wil iemand me even helpen met beoordelen of mijn presentatie genant kinderlijk is of juist ontegenzeggelijk cool? Dan pm ik even de link.
|
Het is een halve minuut werk overigens.
|
Kaassouflés heb ik nooit begrepen.
|
Extra journaal heeft het over aftreden. Wat stom. Maar ik wacht toch even af wat Bea zelf te zeggen heeft.
|
Kijken jullie RTL of Ned 1?
|
Ned. 1, want NOS > RTL nieuws.
|
Straks blijkt het gewoon te zijn: "prins Friso is overleden, we hebben besloten de stekker eruit te trekken" en dan zit de hele Nederlandse pers van "Eh. Oh. :herp:"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |