![]() |
De beslissaai #1777
Zo, verder beslissen in deze topic!
Gebruikersnaam Berichten Frayne 62 Chick Rock 46 Little Phoebe 43 sann 40 Paranoide 27 Etmakas 24 Stefenootje 22 Klaverhap 22 Noedelhap 21 Ingegerd 21 Lusi 19 fizzle-fluffy 17 Sarah 16 Trimm Trabb 13 Quintiano 13 Miekje* 12 Uomi 11 Deus ex machina 10 Turk February 9 Sadye 8 Pip 8 Snebbeltje 7 Lorelei 6 Lieveheersbeest 6 kid606 6 Qimm 5 Tink* 3 Carn 3 Selah_Suish 1 |
Ik heb mijn kamer trouwens toch maar netjes en gezellig gemaakt inclusief schone bedlakens (y) to be sure!
|
11 / 26 :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Nee, Stefenootje en Noedel doen het niet anaal. Clickertyclick!
|
Oh nee, 12 zelfs. Ik ga nu wachten tot mijn was klaar is en die in de droger gooien en dan was 2 erin mikken. Dan het grootste project aanpakken :(
|
Sann Frayne liefhebbers van wanstaltige dekbedhoezen naamzoek. Wehkamp heeft uitverkoop. Wellicht zit er iets tussen naar jullie 'smaak'.
|
Zo :cool: en nu ga ik pizza bestellen! :cool:
En ik heb geen geld voor nog meer wanstaltige dingen :( want ik bestel pizza's :herp: |
Citaat:
|
Wat is Anastasis van Dead Can Dance een heerlijk album zeg :bloos:
|
Lekker gegeten <3 Gewokte champignons, ui, gevierendeelde cherrytomaatjes, kerrie erbij en rijst. Omnomnom!
|
Ik vind het stom dat het forum geen gedeelte heeft waar je gal kunt spuien zonder dat de hele wereld mee kan lezen :mad:
|
Dan spui je je gal en haal je het daarna weg (Y)
|
Oh, dat is best een goeie :D:facepalm:
|
Admin (Y)
;) |
Dus dat. Ik weet niet wanneer ik 'm kan wissen :lisa:
|
Mannen zijn idioten :y
|
|
Gatver sann, wat een domme lul!
|
Haha psych :') Nee, dat kan ik niet aan ;)
|
Citaat:
|
:'( ik heb het gemist.
|
Ik kan hem tot in den treure lezen :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sann, zullen we wraak gaan nemen? :)
|
Ik ging vandaag even langs de Media Markt en daarna naar mijn moeder, maar omdat ik het idee heb dat mijn vader het niet zo leuk vindt dat ik zoveel met mijn moeder om ga, had ik dat niet gezegd. Toen ik thuis kwam was hij helemaal over de zeik dat ik mijn telefoon niet had opgenomen ('dan zit je de hele dag met die telefoon in je voorklauwen' (moet hij nodig zeggen)) :D dus ik vroeg wat er zo belangrijk was. Of ik Indisch mee wilde nemen :rolleyes:
|
|
:D Carn <3
|
Tering is ie er weer geweest en weer weg? :lisa:
|
:D:D
|
Wat een poephoofd, Sann
|
Dank u pixelvriendjes <3
|
Ik heb het ook gemist :'(
|
Het lijkt ineens net alsof ik duizend keer zoveel ruimte heb in mijn kamer :lisa:
|
Ik zeg poep door de brievenbus.
|
Bij eerder gestelde vragen van de beslisvis: "heeft Quintiano stiekem een vagina?" :D
|
|
De vis is er nog niet over uit! :eek:
|
|
En dan word ik ook nog het weerwolfspel uitgepleurd :'( /zmenalles.
|
bhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwhhhhhhhzzzzzzmmmmpfffffffffffffft.
|
niemand volgt nog mijn voorbeeld in het wat-heb-jij-vandaag-gekookt topic :(
|
Ik heb vandaag nog niks gekookt. :o
|
HUUUUUUH Mijn telefoon kan panorama-foto's maken :| waarom weet ik dit soort shit niet.
|
En Sann, wat een lulhannes eersteklas! *thee met cupcakes rondstrooi*
|
Wat maak je alweer een rommeltje MIek :nono:
|
Wat doe ik :lisa: Het ligt netjes op bordjes, heur!
|
Thee kan helemaal niet netjes op een bordje, Miek!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |