![]() |
Pip verft haar huis forumsaai #1778
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Miekje* 50
Chick Rock 43 Sarah 42 Frayne 42 Little Phoebe 41 Trimm Trabb 30 Lusi 28 Quintiano 26 Paranoide 25 Etmakas 22 Ingegerd 21 Carn 17 sann 16 Uomi 15 Quis 3.0 13 Sadye 11 Klaverhap 10 Pip 10 Noedelhap 9 Martiño 9 indigo 9 Qimm 4 Lorelei 4 Stefenootje 2 fizzle-fluffy 2 |
Toen ik voor het eerst op mezelf ging, had ik een kamer in onderhuur en die was ook forumgeel. Het is wel ok, maar iets te fleurig voor mij.
|
Mijn slaapkamermuur is ook een soort van forumgeel, ja. (Y)
|
Fuuuu faalcoaches :mad:. Zo (Y) Hoe gaat het verder met jullie allemaal>
|
Citaat:
we hebben trouwens vorige week 1 bank verkocht, bartafeltje staat op marktplaats en we hebben een huge ass tafel nu erbij, echt een pareltje maar moet ook nog geverfd worden. we zoeken nog een buffetkast. en misschien een vloer :o |
Citaat:
|
Citaat:
(y) |
Aah de Jamin in Zevenaar verkoopt geen dranken :D(N) Wat een kutleven heb ik ook.
// Oooh, de BBC zendt een docu uit over diep, DIEPzeeleven. Wat een fabelachtige, wonderlijke vissen leven daar in volstrekte duisternis zeg, kankerawesome :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zijn die kandidaten van de Amerikaanse Masterchef vervelend, zeg (n) |
Citaat:
|
Ja, echt te wicked :cool: En lélijk dat die mormels zijn! Te goed (y)
Wieeee een 720p-rip van Skyfall! |
Ik ben vanavond maar een beetje allenig -o- Misschien moet ik maar gewoon vroeg naar bed gaan ofzo.
|
Ik heb éindelijk honger maar mijn vriend is nog weg en die is nog niet op weg. Als ik nu ga koken heeft hij zo meteen koud eten, maar ik wil eigenlijk nu wat eten maar als ik nu eet dan eet ik zo meteen geen avond eten en :( pff.
|
Omg, er zit een kerel voor me in de trein die echt zo'n douchebag is dat ik er jeuk van krijg. Buiten 't feit dat hij heel hard praat en lacht om z'n eigen grappen heb ik 'm al de volgende dingen horen zeggen: 'Hee man, ja iedereen is super openminded, echt flex', 'autisten en de hele shebang. Ja echt lachen', 'ja er zijn marrokanen en antillianen enzo, het hele spectrum...''super rewarding','ja, ik ga zo eten halen, want er is vast vertraging ofzo, maar het kost mij toch niks, jeweetwel. Hahaha.'
:mad: |
|
:D
|
Oei :O Bovenaan de lijst van de vorige.
Ik ben hapjes aan het bakken, maar hoop dat ze lukken -o- Deze heb ik nog nooit gemaakt, dus het is een spannend gebeuren. |
Wat maak je Miekje?
|
Wat de fuck is er te doen in Geldermalsen dat er een groep van 30 lelijke, gillende, hoerige kkpubers uitstapt? Ugh, serieus, mijn haat voor pubers is gigantisch sinds ik zelf een puber was. Vooral dit type tijgerprintjes, gewatteerde jassen, liters gel en shirtjes met open ruggetjes die schreeuwen 'vinger mij in het fietsenhok' mogen getroffen worden door een dodelijk virus.
|
Ohja, eten. Goed idee.
|
|
Ik ben echt gigantisch aan het instorten geloof ik :O. Tijd voor een hele avond in bed (Y)
|
Ik ga ook lekker met een boekje in bed liggen ofzo, dat heb ik al lang niet meer gedaan.
|
Citaat:
|
Oeh klinkt lekker! Soort mini-quiche ofzo?
|
"Who's gonna milk that cow, Ms Scarlett? We're house waiters."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh en over gele kamers, ik heb heel veel kamers geel geverfd, maar zacht geel hoor. En mijn kamer nu heeft een oud-rozig tintje (tintje he, het valt niet heel erg op) en een andere muur is een beetje aardkleurig oranje. Voor de rest heb ik veel rode dingen in mijn kamer en veel hout (y) Ik ben er heel blij mee en iedereen vindt het een knusse kamer en typisch snebbels *O*
|
Citaat:
|
Pfff heftige dienst op 't werk. Een iemand heeft de hele morgen epileptische aanvallen gehad en die vergde veel aandacht, twee mensen ziekig en eentje begon op t moment dattie net schoon en fris in bed lag te spugen. Een uur langer gewerkt dan nodig. Wel gezellig want toffe collega! Maar dinsdag gaat er een mailtje uit dat ik langer gewerkt heb = meer geld! (Y)
|
Ik heb zojuist Go ne with the Wind in één keer uitgekeken. Jaja.
|
Ik heb zojuist mijn allereerste liedje met een F gespeeld. Het ging niet vlekkeloos en ook niet met barré, want zelfs zonder barré is het een kuthoerenkakakkoord, maar soit :cool: vooruitgang en alles.
|
Ik ben weer terug van mijn avonddienst! Het was weer megadruk, we hebben echt 1,5-2 keer zo veel patienten opgenomen als op een normale avond. Maar ik kan steeds beter meer patienten tegelijk onder mijn hoede hebben :cool:. En in mijn huis is trouwens ook één muur geel, donkergeel denk ik. Ik vind het vrolijk en zonnig (Y).
|
Klaverhap naamzoek, die brownie was idd heel goed te doen (y)
|
Oh ja, ik moet ook maar gauw een pak cacaopoeder in huis halen :y
|
Goedemorgen!
Ik was gewoon al om 8u wakker, dat was niet de bedoeling :mad: |
morgen!
Minoes ging net voor het eerst naar buiten. Ze was meteen weg naar de buren en 15 minuten later kwam ze weer vrolijk naar binnen. Mijn moeder was echt getresst. :D |
internet via prepaid is kut. het laat sloom en je betaalt per minuut. slecht onnodig betalen, ze moeten echt opscvhieten met dat normale internet.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al een uur op en dat is best wel wat voor als ik vrij ben in het weekend *o* Ik ga nu een boodschappenlijstje maken en dan ga ik naar de markt om spullen te kopen voor mijn carnavalsoutfit en dan kan ik mezelf zondag en maandag en woensdag en donderdag opsluiten om te freubelen en dan vrijdag naar Limburg en mijn haar indraaien en zaterdag vroeg schminken, en dan mijn haar fixen en mezelf schminken en dan is het carnaval *o* Omg, ik heb er zo'n zin in! Hoera! |
Vanavond couscous of zelfgebakken Turks brood?
|
Turks brood!
|
Blugh ik heb een griepje onder de leden :( Keelpijn, hoofdpijn, neus verstopt :( Bah, hier heb ik echt geen tijd voor!
|
Hebben we al vrij veel gegeten, ik denk dat t couscous wordt!
|
Haha waarom vraag je het dan :D ?
|
Ik bedacht me dat op het moment dat ik het postte :o
Een griepje komt nooit gelegen, dat weet je he! Nu goed uitzieken en dan ben je over een paar dagen wel weer beter! Niet nu gewoon doorbanjeren en dan vier weken een beetje kwakkelen. :nono: |
Kakaccino's, sta ik expres vroeg op zodat ik een lowlands kaartje kan kopen, aangezien geen van mijn vrienden heeft gereageerd op mijn oproep of ze aub een kaartje voor mij willen bestellen, is mijn laptop kabel ineens definitief gebroken. Godverdomme, daarom vond ik het dus geen goed idee om mijn laptop mee te nemen naar braboland, maar mijn freundin insiste, want dan konden we samen vakantie boeken. Aaargh. :mad: :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44. |