![]() |
Obesaaitas #1780
Dus.
|
Ik moet steeds zo lachen om de dierenarts in Bondi Vet, een blonde surfer met veel spieren en een brede kaak. Het is een soort Johnny Bravo :d
http://resources3.news.com.au/images...-bondi-vet.jpg |
:d:d:d Omg, op één van de datingsites zie ik nu mijn collega uit het museum waar ik één soort-van-date mee heb gehad :d
|
Oei, we krijgen ook nog een 8,8 :d misschien moet ik hem heroverwegen :d
|
Ik moet een beetje lachen om dat de 'dun is vies :@'-discussie vervallen is in 'jij bent heulemaal niet dik hoor, laat je niks aanpraten'.
Het lijkt me verder een feit dat Trimm dikker is dan de gemiddelde twintiger en Wendy slanker dan de gemiddelde veertiger. Maar feiten zijn geen waardeoordelen en dus ook geen reden om met termen als 'smerig' te gaan smijten. Ook lijkt 't me niet te zeggen welke van de twee groepen het meest benadeeld wordt, ze krijgen allebei genoeg gezeik over zich heen. Op dit forum viert het 'dun is vies'-kamp hoogtij, mochten jullie vergeten zijn hoe iedereen begon te spartelen toen Fizzle en Etmakas lieten weten dat ze wel op dunne meisjes vielen. In de maatschappij in 't algemeen is dun weer meer de norm - wat dikke mensen benadeelt maar het vervolgens wel makkelijker maakt om slanke mensen aan te vallen omdat ze toevallig slank zijn. Ik vind het maar gedoe. De enige remedie is meer /care op alle fronten. |
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...wheat-cent.jpg
Nu ga ik eens een paar bomen tekenen in het bos. |
Oh, maar ik heb dat allemaal niet meegekregen hoor, zo lang post ik hier nog niet ;) en in mijn hoofd was Trimm niet dik. Toch niet bij wat ik me voorstel als dik. Dan mag ik dat toch zeggen?
|
Citaat:
|
drie duimen (Y)(Y)(Y).
|
Jaja, dan weer dit, dan weer dat. En zo is het altijd wel wat!
|
:D Godallejezus jongens, kan er eens een week voorbij gaan waar het in saai niet gaat over boehoe fucking boehoe te dik te dun BOEHOE :'(
Verder wat para zegt (Y) |
Citaat:
|
Hoe doe ik het eigenlijk in de tussenstand als fb? :D:cool:
|
De omerta verhindert mij daar uitspraken over te doen. Dat wordt streng nageleefd door Jon en z'n obscure crew die 24/7 paraat staat 'corrigerend' in te grijpen waar nodig. Met """gepast""" geweld :(
|
Oke, zijn de stemmen dan al bijna geteld? Duurt lang :mad:
|
Het duurt inderdaad wel lang :O
|
Bij het eten van custardvla moet ik áltijd denken aan die scene uit Braindead :herp: toch jammer
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Haar verven, cake bakken (nou ja, dan eerst boodschappen doen), afwas doen, serie kijken of breien? Keuzes keuzes.
|
Citaat:
En nieuwe fbs aanstellen duurt altijd lang :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wil zo graag de eerste forumbaas met 3 bans worden :bloos:
|
Het is dan ook belangrijk dat Sanne FB word.
|
Goed, worktaim, fijne dag jongens.
|
Citaat:
|
Ik heb net gerend (applausje voor mij en mijn zelfdiscipline *o*), ga nu mango eten en dan douchen en dan lekkerrrrrr verder freubelen!
|
oh quintiano, deze zijn ook wel aardig; nieuwe Metal Gear die nog op deze generatie gaat verschijnen (y)
|
Pff wat een teringdiscussie.
Ik ben ook chaggo, want ik werd wreed wakkergebeld uit m'n REM-slaap (zat middenin een droom) dat heel het telefoonsysteem op m'n werk eruit ligt en dat ik vanmiddag zou horen of het weer goed was. Dus ik bel net, is er misschien uberhaupt geen werk omdat er te weinig te doen is. I need money :bob::bob: |
Oke, de verf zit in m'n haar (Y)
|
ik heb erge spierpijn, maar ik weet niet waarvan.
|
ik zat net alleen met een klasgenootje bij frans. :D:D het was best gezellig en hadden niets gedaan.
Mijn pws is eindelijk goedgekeurd. *O**O* |
Ik mis mijn spotify :(
|
CR, dat wilde ik nog zeggen, bij de AH (en misschien ook andere supermarkten/ ander soortige winkels) kun je spotify cadeaukaarten kopen, dan hoef je niet met creditcard of paypall te betalen, maar gewoon met euries of je bankpas (y)
|
Citaat:
|
Ik heb een vraag! Als jullie een envelopje van vvv-bonnen krijgen als bedankje (of voor je verjaardag of wat dan ook), maak je dat dan open waar de ander bij is om te kijken hoeveel erin zit, of niet, omdat je weet dat het vvv-bonnen zijn en het wellicht onbeleefd is om te kijken hoeveel het is? Ik weet nooit wat te doen!
http://i0.kym-cdn.com/photos/images/...-5.?1310873237 |
Citaat:
|
als een ander in de buurt is doe ik het gewoon ja. Maar dan is het meestal mijn moeder of broertje.
|
Citaat:
|
Ik krijg nooit enveloppen met vvv-bonnen :lisa:
|
ik heb 1 keer 5 euro gekregen.
e n ik dacht dat ik kinderachtige spellen speel op FB, maar het kan dus erger. |
Ik krijg nooit VVV bonnen als cadeautje, maar heb ze wel eens gekregen als bedankje. Maar dan kijk ik niet hoeveel het is, want meestal had ik die dingen ook wel gedaan zonder dat ze me daar VVV bonnen voor geven en boeit het me gewoon niet zo :P.
|
Ik krijg zo zelden een VVV-bon dat ik er niet eens bij stilsta dat het onbeleefd zou kunnen zijn ofzo. Ik maak open, kijk en zeg dankje :D
Sowieso verkoop ik ze altijd aan mijn moeder, ik kom ook zelden op plaatsen waar een VVV-bon wordt geaccepteerd. |
Oh leuk, gaat het ene hysterische schreeuwstel in de flat hiernaast weg, komt er een nieuw stel voor in de plaats. Cue deuren smijten, een krijsend wijf en kreten als 'Ik bel de poliesie!' en 'Blijf met je poten van me af, kklijer!', terwijl die kerel gewoon heel rustig praat. en maar terug blijven komen he...
|
Ja ik krijg eigenlijk ook nooit VVV bonnen als cadeautje, alleen soms als bedankje, en dan kijk ik niet hoe veel het is. Van mijn oma krijg ik wel vaak een envelopje met geld als cadeautje en dan blijft ze me verwachtingsvol en blij aankijken tot ik kijk hoe veel het is, of als ik het ongeopend in mijn tas stop dan zégt ze hoe veel het is, dus eh, dan kijk ik maar wel :D
|
VVV Bonnen worden in Nederland praktisch overal geaccepteerd :O
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik krijg (bijna) nooit VVV-bonnen, maar wel soms een envelop met geld. Ik vind het ook altijd heel awkward, maar kijk toch maar wel hoeveel het is :herp:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |