![]() |
Valentijnskaart?
Ik heb eindelijk m'n crush uitgevraagd, en ze heeft ja gezegd! We gaan het weekend na valentijnsdag wat doen. Nu zat ik te twijfelen of ik haar een valentijnskaart moet sturen. We hebben namelijk nog niet zoveel gepraat en kennen elkaar nog niet zo goed. We hebben 1 heel leuk gesprek gehad op chat en verder heb ik maar twee korte gesprekken met haar gehad naast de "hallo's" en "doei's". We zaten wel al weken met elkaar te flirten.
Als ik haar een valentijnskaart stuur, zou ze dat leuk vinden of zou ze denken dat ik te hard van stapel loop? Meningen? |
Nou, de date is al gepland, dus ik denk dat ze het zal waarderen. Dan geen kaart die haar jouw eeuwige liefde verklaart, ofzo :p dat gaat nu te ver, maar gewoon een 'ik vind je leuk'-kaartje, dat kan wel.
|
Ik zou het niet doen. De date is al gepland, ze vindt je dus waarschijnlijk leuk. Waarom zou je dan nog een kaartje sturen? Wacht gewoon af hoe de date is en kijk dan verder. Als je nu een kaartje stuurt komt het misschien over alsof je te graag wilt.
|
Dat verschilt per meisje en valt weinig over te zeggen.
|
Je kan er iets luchtigs opzetten als 'veel zin in mijn date met jou!'. Kan me niet voorstellen dat dat in verkeerde aarde valt :o
|
Het kan vriendschappelijk bedoelt zijn. gewoon toeval dat het rond valentijn valt.
|
Citaat:
:facepalm: Gewoon een kaartje sturen joh, is leuk. Niets spannends of schokkends er op zetten, wat Kristaco zegt zou prima zijn (y):lampje: Nu herinner ik me dat ik ooit Kristaco een valentijnskaart gestuurd heb :eek::lisa: |
Citaat:
|
Ik heb dit topic destijds geopenend. Het was een leugen. M'n crush had nooit ja gezegd. Ik kwam er even later achter dat ze al een vriend had. Sorry voor het liegen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30. |