![]() |
Silicone polsbandjes
Hey mensen,
Ik spaar silicone polsbandjes met opdruk/ reliëf bedrukt. Zijn er misschien nog mensen die dit type bandjes hebben liggen en hier zelf niets mee doen? Zouden deze mensen mij blij willen maken met hun bandjes? Ik ben het meest op zoek naar een bandje van de HGJB waarbij met wit "alles over hoop" op een regenboogbandje staat. (Ik had dit bandje vorig jaar gekregen, maar vind het nu toch wel erg jammer dat een vriendin hem geruild heeft tegen een ander bandje.) Alle bandjes met andere opdruk (ook met reclame) zijn ook welkom! |
Mag ik vragen wat je ermee gaat doen? Ik heb hier nog een bandje liggen van Avatar 2007 van de Vlammende Adelaars. In principe doe ik er niks meer mee natuurlijk, maar wel herinneringblablalarpblabla ook al wil ik van zijn leven niet meer naar dat overpriced Walenfestijn. Dus als je een heel gaaf idee hebt, mag je het hebben, als het niet gaaf is, dan klamp ik me nog een tijdje vast aan de herinnering ^^
En je bedoelt van die Livestrong dingen toch? http://www.charities.org/sites/www.c...pg?1344528666= Ik denk dat genoeg mensen daar vanaf willen! |
Inderdaad, die bedoel ik! Dat type bandje die je met elke mogelijke opdruk en in elke mogelijk kleur wel tegen kan komen.
Ik heb er geen creatief idee mee, ik draag ze gewoon erg vaak. Heb er zelf aardig wat die ik in de loop der tijd heb verzameld/ gekocht maar ik zou graag mijn "verzameling" uitbreiden. Ben bijna wanhopig op zoek naar dat éne HGBJ bandje (en de andere bandjes van mensen toch niets met zulke bandjes hebben zijn ook van harte welkom). |
Ikzelf heb helaas niets voor je, maar denk dat je meer succes zal hebben op google en marktplaats :) Daarnaast, wat is hgbj?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op marktplaats vind je er heel veel. Er zijn nu ook bandjes te koop tegen pesten bij de zeeman dat ik weet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |