![]() |
eerste "date"
hallo allemaal,
ik ben 16 jaar en ik ken nu al ongeveer een maand een heel leuk meisje van 15. ik vind haar echt een leuk meisje en zij mag mij ook wel. daarom heb ik aan haar gevraagd of ze met mij mee wilde naar de bioscoop, morgenavond gaan we naar Flight. alleen ik wil dr ook nog een beetje beter leren kennen en niet alleen naar bios doen. heeft iemand een leuk idee om nog te doen, voor of na de film, en het moet een beetje romantisch zijn ofcourse. ze werkt trouwens tot 18.00u dus het kan niet overdag. alvast bedankt! |
volgens mij heb ik dit in de verkeerde categorie gezet maar ik heb dit net aangemaakt en ik snap het nog niet helemaal :p
|
Je kunt na de film nog ergens wat gaan drinken of een patatje eten of zo en daarna breng je haar naar huis.
|
Geeft niks, op wegwijzen en voorstellen mag je topics plaatsen als je niet weet waar ze horen.
Ik ga hem even voor je verplaatsen naar liefde en relatie! |
Citaat:
gewoon optijd naar de bios toe gaan. en daarna gewoon gezellig wat gaan eten en drinken. |
Waarom de aanhalingstekens? Is het geen "echte" date?
Verder moet je dat gewoon na de bios een beetje aanzien. Vraag of ze nog iets wil doen? Wat ze dan wil doen? Misschien is het leuker om dat samen te bepalen dan dat je het nu vóór haar gaat bepalen. |
Wij zijn zometeen natuurlijk wel benieuwd naar je date. Hoe was het?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:06. |