![]() |
Wat vinden jullie van memes?
Persoonlijk vind ik slechts enkelen de moeite waard om te bekijken.
|
De meeste zijn ergens wel grappig of herkenbaar, maar sommige concepten zijn te vaak hergebruikt en misbruikt. Ook is de humor vaak een beetje donker/ negatief. Echt iets waar je van moet houden...
|
Citaat:
Door de meme "do it faggot" heeft zelfs iemand zelfmoord lopen plegen :( |
Citaat:
|
Forever alone is juist een hele leuke meme :nono: Het probleem is juist, imo, dat jongelui en mensen die "er niet bij waren vanaf het begin" soms niet goed snappen waar de memes eigenlijk over gaan. :p Dat zie ik ook heel erg bij de "Nederlandse 9gag" en vergelijkbare sites, dat ze wel memes maken, maar een beetje de plank misslaan qua humor en originaliteit.
De oldskool memes (lolcats, pedobear, trollface, rageguy, socially awkward penguin, futurama fry, etc. etc. en de heiligste der memes: de PICARD FACEPALM) vind ik erg leuk en daar kan ik nog steeds om lachen. Er komen zo nu en dan nog wel leuke nieuwe langs, maar ook een hoop waar ik van denk "meh". Maar een goede meme wordt zelden saai. En brave humor is zelden écht leuk, het is natuurlijk leuk en aardig als je forever alone omdoopt naar forever available (wat ironisch genoeg nog sneuer is :D) omdat het zielig is, snap je denk ik niet helemaal waar de grap over gaat. ;) Het is een beetje alsof je een bandje volgt vanaf het begin, en goed weet waar de muziek over gaat en een fan van het eerste uur bent, en de band vervolgens erg populair wordt en je frustratie ervaart omdat de nieuwe fans niet goed begrijpen waar het over gaat (in jouw ogen) en er overal copycats opduiken en de markt overspoeld wordt met matige muziek van hetzelfde genre. |
Citaat:
Voor de rest: prima vergelijking met een band die je al dan wel niet lang volgt! |
Face memes (rage, shock etc.), Socially awkward penguin, Bachelor(ette) frog, Courage wolf e.d. zijn natuurlijk geniaal.
Mits er een leuke tekst onder staat natuurlijk. Er zijn een hoop niet-grappige noobs die hun eigen tekstjes verzinnen (of erger, in het Nederlands, Spaans of Duits) en die zijn dan weer ontzettend slecht. |
De moederneukende bad joke eel pwns all.
|
Citaat:
|
Ik denk dat als je serieus gaat praten over memes, dat memes gewoon niet 'je ding' zijn. Helemaal niet als je zoiets zielig vind. Dan mis je het punt wel heel erg. :')
|
Citaat:
Toevallig liet iemand me nog een meme zien, afgelopen week, en toen ik vroeg waarom er nou een afbeelding van een wolvenkop bij stond, was het antwoord: "Nou, die wolf is ook gek." :confused: |
Je snapt memes niet.
|
Citaat:
|
Een beetje dat vrouwtje uit Koefnoen dat gespeeld wordt door Paul Groot. Ipie.
http://i886.photobucket.com/albums/a...ps6e8bb51d.jpg |
Citaat:
Citaat:
|
Sommige plekken op het internet zijn gewoon niet lief en zacht, dus tja. *shrug* Een meme is ook maar een middel om een boodschap over te brengen, als memes zoals "do it faggot" niet bestonden vindt men wel weer andere manieren om te pesten.
|
Citaat:
Memes (Y) |
Ik vind ze stom en de meeste worden geforceerd en zijn niet eens grappig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt van de meme en dus tekst af.
|
Citaat:
Bovendien waren er mensen die hem aanspoorden het niet te doen, maar dat was tevergeefs. Dus :facepalm: right back at ya :) |
Veel saaiheid maar ook veel toffe.
|
verschilt bij mij per meme, de ene vind ik leuk de andere niet.
Enkele die ik leuk vind - Paranoid Parot - Pedobear - Racist Dog Die ik niet leuk vind - Forever Alone - Ragecomics - Rock Rolled ik hou van zwarte humor, dus ook zwarte memes :p |
Citaat:
|
Ik vind Leonardo+Oscar stiekem altijd leuk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:02. |