![]() |
Vriendje kortaf en raar.
Sinds een tijdje doet mijn vriendje al erg kortaf en raar. Dit is al ongeveer een week aan de gang. We hebben nu bijna 2 maanden, en dit is nog niet eerder voorgekomen. Ik zelf heb het idee dat ik hem begin te vervelen, en hem te irriteren. Telkens als ik het gesprek begin, reageert hij pas een half uur of een uur later. Zelf begint hij nooit het gesprek..
Ik heb het idee dat hem iets dwars zit, maar ik heb geen idee wat. Hoe kan ik er achter komen wat er aan de hand is? |
Het aan hem vragen is wel het laatste wat je nu moet doen...
Eerst zou ik naar jeruzalem of mekka reizen om het daar te vragen, als god of allah het niet weet, dan moet je naar China om de monnikken te raadplegen. Of vraag het toch maar.... En zoiezo na een tijdje heb je gewoon minder te bespreken, als je dan toch steeds een gesprek begint zonder gespreksstof kan hem gewoon gaan vervelen, dan moet je gewoon wat minder contact hebben, kwaliteit is beter als kwantiteit. |
Citaat:
|
Ik snap niet dat je na 2 maanden minder te bespreken hebt. Of na een jaar, of na 10 jaar. Het is natuurlijk wel anders, maar genoeg om over te praten.
Verder, TS, praten dus. Er is niks anders. |
Misschien heeft hij het deze week gewoon druk.
|
Wij kunnen inderdaad niet raden wat er met je vriendje is. Praat met hem, en vraag waarom hij de laatste week een beetje anders doet. Succes!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |