![]() |
roodachtig haar
Hallo allemaal ik ben een jongen van 18 met rood-kastanjerbruin haar.
Ik heb een vraag. Euhmm thja vooral naar de dames gericht... Wat vinden jullie van jongens met die haarkleur. Ik krijg soms gewoon appjes van je bent schattig en lief En knap.. omdat je daar niet goed op kan zien dat ik die haarkleur heb. Spreek je bijvoorbeeld met ze af. Zeggen ze niks en gaan we heel snel weer weg.. ;( groetjes een jongen die zich er behoorlijk kloten door voelt.. |
Een haarkleur maakt echt niet zoveel uit hoor. Als iemand leuk is, maakt het geen zak uit welke kleur tint zijn haar is (en of ie überhaupt haar hééft). Haar is maar zo'n klein dingetje en de kleur is dáár maar weer een klein beetje van. Er zal niemand zijn die de ander afwijst want diegene heeft blond/bruin/zwart/rood haar. Jij denkt toch ook niet bij meisjes 'goh, dat had best mijn vriendin kunnen zijn, ze is lief en mooi, maar helaas heeft ze blond haar en dát is toch zo afschuwelijk'.
|
Als jij er een probleem over maakt dan maakt het uit ja. Door te zeggen dat jij er over in zit blijkt al dat je onzeker bent over je zelf en dat is een afknapper voor meisjes.
Ik heb zelf blond/rossig haar en ik heb er geen problemen mee bij meisjes. Als het zo is dat heel veel meisjes snel weer weg gaan komt dat ergens anders door. |
Waarom denk je dat die meisjes weer snel weggaan om je haarkleur?
|
Nou, ik kan me écht niet voorstellen dat ze weggaan om je haarkleur.
En zelf ben ik iemand die blond ontzettend (lees: ONTZETTEND) lelijk vindt, maar als iemand voor de rest helemaal superleuk is zou zelfs ík me er nog overheen kunnen zetten. Waarschijnlijk is er een andere reden. |
Ze gaan niet weg om je haarkleur.
|
Ik heb juist een enorm zwak voor jongens met rood haar! Als meiden puur afgaan/ afknappen op je haarkleur zijn die meiden blijkbaar niet geschikt voor jou. Nou en! Laat je er niet door ontmoedigen, er zijn vast zat meiden die je wel leuk vinden.
|
Waarschijnlijk was er een andere reden dan je haarkleur... Zelfs als ze al zouden zeggen dat ze je haarkleur niet mooi vinden, is het niet je haarkleur maar je andere eigenschappen die dat hadden moeten goedmaken, maar daarin tekort schoten.
|
als je denkt dat het is vanwege je haarkleur dan verf je het.. miss een idee? en anders vraag je het aan die gene waarom ze weg gaan...
|
Je haarkleur zal die meisjes weinig boeien, maar dat je er zo onzeker over bent is natuurlijk wel een ontzettende afknapper.
|
Rood/koper haar is prachtig.
En dit: Citaat:
|
ik val juist op roodharige!
ik vind die haarkleur helemaal geweldig. mijn vriendje heeft ook rood haar :) |
de haarkleur heeft daar echt niks mee te maken :D
ik vond roodharige jongens altijd heel knap! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar rood is inderdaad een haarkleur die minder voor komt, en is niks mis mee |
Er zullen best wel meisjes zijn die weglopen om jouw haarkleur, maar laat die lekker in de stront zakken. Waarschijnlijk maken ze zich zorgen over hun reputatie en zijn ze niet bepaald slim. De echt leuke meiden, die weten wel beter.
|
Nah ik vind rood haar wel mooi. Niet bij alle jongens, maar als ze je eerst nog knap, lief en schattig noemden.. Moet het geen probleem zijn!
|
Nou, lekker stelletje opbeurende reacties hier; fijn om te weten dat het niet aan je haarkleur ligt maar aan je persoonlijkheid, sterkte ermee !
|
Je noemt dat hij het afspreken ze niets zeggen en dan snel weer weg gaan. Zeg jij zelf dan wel dingen? En stel je ook vragen enzo, en toon je interesse in hun antwoorden?
|
Voor mij kan dat echt wel een deal-breaker zijn, ik vind roodharige vrouwen eigenlijk per definitie niet mooi. Mannen überhaupt niet maar dat is weer een ander verhaal.
|
Ik vind dat rood haar best mooi is. Eigenlijk maakt het mij niet zo uit, want ik heb van mezelf gemerkt dat ik veel meer op innerlijk afga dan op uiterlijk :)
Het is, zoals een paar mensen al zeggen, wel minder dat je er zelf zo onzeker over bent. Zelfverzekerde mannen zijn veel aantrekkelijker! |
http://ia.media-imdb.com/images/M/MV...0,214,314_.jpg
Uit game of thrones. Ik zou er diverse kunstjes op kunnen. |
Ik vind het mooi. En haar is toch verfbaar als je er echt niet meer mee kunt leven?
|
Citaat:
Ik vind rood haar en veel fysieke kenmerken die gepaard gaan met gingers vaak nogal onaantrekkelijk, maar hier en daar vind ik een roodharige wel aantrekkelijk. Puur en alleen vanwege rood haar zou ik het nooit laten, fysieke aantrekkingskracht kan stiekem ongeacht haarkleur ontstaan. En als TS zou ik daar maar gewoon vanuit gaan, dat het niet aan je haarkleur ligt. Ligt het dat wel, dan is het ook een kwestie van meisjes zoeken die er juist wel van houden. Er zijn toch ook mensen zat die niet op dikke mensen vallen? Maar die blijven ook niet alleen. |
Hey,
Ik vind dat haarkleur niks uit moet maken over wie je bent. Dat mensen zeggen dat je schattig bent komt omdat ze je haarkleur niet kennen. Het gaat mij om het innerlijk, en dat je leuke gesprekken kan hebben zonder dat ze meteen weg gaat. Ik hoop dat ik je geholpen heb. |
JustWannaHelp die weer even de standaard politiek correcte mening komt geven.
|
Inderdaad, moraalridder.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |