![]() |
Nauwe voorhuid
Heey ik ben 15 en heb een penis van 8cm stijf denk ik ongeveer. Maar dat is niet het enigste probleem me voorhuid is veelste krap hij gaat zelfs niet over me eikel heen als me penis slap is. Ik word begin augustus 16 en heb ook nog geen sperma ik snap er niks van wel gewoon gevoel enzo ik masturbeer al sinds mijn 11de/12de.
Ik ben 1 75 en heb al schaamhaar beswel veel.:confused: |
Dit is meer lichaam en gezondheid. Dus ik herplaatst hem even. Verder raad ik een bezoekje aan de dokter aan als je je zorgen maakt .
|
Ik heb hier weinig verstand van, maar een te krappe voorhuid is geloof ik niet extreem ongewoon. Ze kunnen dat vaak operatief met een vrij eenvoudige operatie die heel weinig risico's heeft oplossen.
Voor de rest, geen idee. Voor het voorgaande zal je zoiezo via de huisarts moeten, als je daar toch bent kan dat in 1 moeite mee door. |
Ik heb de topictitel even aangepast zodat het duidelijk is waar het over gaat
|
Citaat:
Het komt vaak voor bij jongens dat de voorhuid niet helemaal over de eikel heen kan. Meestal kan de voorhuid pas op ongeveer tienjarige leeftijd volledig worden teruggetrokken. Bij sommige jongens lukt dit pas op hun zestiende. Twee redenen waarom het terugtrekken niet lukt: het toompje is te kort is of je voorhuid is te nauw. Allebei kan trouwens ook. Dit kan lastig zijn als je masturbeert of seks hebt met iemand. En het is onder de voorhuid moeilijker schoon te houden. Dat kan gaan stinken. Niet prettig. Blijf er dus niet mee tobben. Als je last blijft houden, ga dan naar je huisarts. Soms kan een (gedeeltelijke) besnijdenis helpen. Als het probleem door het toompje komt, kan deze met een kleine medische ingreep worden verlengd. Groeten, Sense Anne |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:59. |