![]() |
Ushi tv-programma/film
Zijn er mensen op dit forum die dit serieus leuk vinden of kijken?
|
Waarschijnlijk wel, anders was het niet op tv.
|
Ik bedoelde meer op dit forum, ik zal het even aanpassen.
|
Ik kijk niets op tv maar de keren dat ik het toevallig tegenkwam vond ik het wel leuk gedaan eigenlijk. De muts die die Ushi speelt is imo een van de minder vervelende tv-Nederlanders, en dat zegt heel wat.
|
Ik vind Wendy van Dijk echt alleen maar te pruimen als ze niet Wendy van Dijk is. Of de film een succes is, weet ik niet zo goed, maar ik vond Ushi en van Dijk (toen Wendy ook nog BNers vermomd achter hun 'grootste fans' aan ging sturen) altijd heel leuk.
|
Nee.
Die trailer van de film is om te jánken zo slecht. |
Citaat:
Als presentratrice en MENS is het natuurlijk niet te doen. Niet dat ik ook maar een seconde van die Ushifilm wil zien hoor, vreselijk. |
Ik ben erg benieuwd naar de Ushifilm, maar ik ga er niet voor betalen. De trailer suggereert in ieder geval een combinatie van slechte slapstick en schaamteloos racisme.
|
Absoluut geen fan van Wendy van Dijk maar Ushi doet ze altijd geniaal. Vorig jaar met de familie Leenders vond ik dan weer een beetje jammer. En de film van Ushi....? Voor geen goud dat ik daar heen ga. Het wordt ook zo ontzettend uitgemolken binnen elk programma van RTL4, beetje jammer. Ze moet gewoon die korte sketches blijven doen en geen films maken.
|
Film is gigantisch slecht. TV-programma keek ik heel af en toe
|
zeker wel dat ik die film ga checken
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |