![]() |
Vind ze me leuk?
Heej,
Sinds kort zit ik naast een meisje die ik leuk vind. Ik ben best zelfverzekerd, niet zo verlegen. Maar ik wil weten of ze me leuk vind. Kan je dat aan haar zien? Ik spreek veel met haar en we kunnen het goed vinden. Maar is het een teken als ze met haar haar speelt als ik naast haar zit? Of niet... Alvast bedankt met het beantwoorden van mijn vraag, :D UkBitches |
Vraag het haar. Dat hele haar-spelen gedoe is onzin opgedrongen door de MTV cultuur.
|
Oh oke, ja dat zou best wel kunnen!
In iedere geval bedankt. UkBitches |
Het zou kunnen, maar het is niet zo dat als ze met haar haar speelt, dat ze je dan per definitie leuk vindt, je kunt het ook zien aan hoe ze daarbij naar je kijkt. Maar dan nog is er altijd een kans dat je ernaast zit.
|
Als je haar al veel spreekt, en goed contact onderhoud, vraag haar dan is mee uit. Ga wat drinken ergens, of ga bij jou of haar film kijken, of naar een bioscoop. En kijk hoe ze daar op reageert.
|
Ja, ik kan haar wel ergens mee uit vragen. Maar ik weet niet of ze dan zo positief reageert, ze is toch wel een beetje verlegen! En morgen is het valentijnsdag, misschien een leuke moment om het te vragen :-D
|
als ik met m'n haar speel verveel ik me meestal :P
af en toe bij spanning ook |
Ja en die spanning zou dan komen doordat er een leuke jongen tegenover haar zit. Dus moet je ook kijken naar hoe ze kijkt, zodat je verveling wellicht uit kunt sluiten. Maar het is mar een van de vele signalen
|
Vandaag veel gepraat met haar, ook buiten die les (waar ik naast haar zit), nja gaat lekker. Ik bouw het gewoon een beetje op, omdat ik daarvoor niet zoveel met haar gepraat heb!
|
Hier ben ik het niet mee eens:
Citaat:
Stel dat iemand op een koude winterdag aan de bushalte staat en die persoon in zijn handen wrijft, dan komt dat waarschijnlijk omdat die het koud heeft. Als iemand lekker eten op tafel ziet staan en vervolgens in zijn/haar handen wrijft dan is dat waarschijnlijk omdat die er zin in heeft. Dit is net zo met dat haar-speel gedoe. Het is mogelijk dat ze zich gewoon verveeld, maar het is evengoed mogelijk dat ze aangetrokken is tot de persoon met wie ze praat. |
En het is even goed mogelijk dat ze kriebel heeft of dat ze ijdel is en haar lok gewoon goed wil leggen. Ook kan het per ongeluk gebeuren. Wie weet is het wel voodoo.
Dus nee, het zegt niets. |
Citaat:
Misschien bloost ze of kijkt ze weg dan weet je genoeg denk ik. Als ze anders reageerd zou ik het haar gewoon vragen probeer anders een keer wat leuks te doen samen en het dan te vragen zodat het niet onwacht komt voor haar. Kissss |
Citaat:
|
Citaat:
Ga NOOIT alleen maar op blozen af, want je hebt van die mensen die bij het minste geringste blozen (like me). Je kunt beter af gaan op haar gedrag, denk ik. Als ze echt haar best doet om jou haar leuk te laten vinden, of hard lacht, of vaak naar je kijkt... dat soort dingen. Good luck! |
Als meiden aan hun haar zitten is het niet altijd een teken dat ze je leuk vinden.
Soms doen ze het onbewust. Let een keer op of ze dat alleen bij jou doet of ook bij anderen. Als ze het alleen bij jou doet kan dat een teken zijn. Meiden worden wel eens giechelig bij de jongen die ze leuk vinden. Maar het verschild per meisje. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |