![]() |
Nieuw speeltje!!!!
1 Bijlage(n)
Heb sinds gisteren een nieuw speeltje waar ik superblij mee ben!!:D:y(y)
|
Ziet er mooi uit, daar zou ik ook blij mee zijn! :)
|
Dat is heel leuk, maar heb je ook iets waar anderen over kunnen praten, anders gaat dit topic dicht.
Vragen over keyboards ofzo? |
Was ik vergeten! Iemand die gratis programma's kent om midi-files af te kunnen spelen?
|
Geen idee, maar is dat zo'n ding waarin je ook op 1 bijvoorbeeld een strijkinstrument n de ander piano kan spelen? Want dat is AWESOME!
|
Citaat:
|
Gaaf! :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Ah, ja ik heb niet heel veel verstand van dingen met toetsen als instrument.
|
Citaat:
|
Ik zou geen MIDI gebruiken om het geluid te exporteren vanaf je orgel (zoals Quintiano zegt, een MIDI-bestand slaat geen geluid op, maar noten, die vervolgens afgespeeld worden door je computer). Kun je het niet in een ander formaat zetten, bijvoorbeeld .wav?
|
Maar het gaat er me niet om geluiden van het orgel naar de pc te sturen maar juist andersom! Dus dat de pc het orgel stuurt, Dan kan je muziekstukken laten afspelen waar je 5 of 6 handen voor nodig zou hebben.
|
Ik weet niet zeker of ik je goed begrijp, maar je kan prima MIDI-files op de PC maken, deze exporteren naar je orgel en dan dat laten afspelen waarbij je de rest van de stukken zelf speelt. Of bedoel je on the fly?
|
Het idee is om MIDI-files te downloaden naar de pc en die het orgel te laten aansturen.
|
Via kabel? Of opslagmedium?
|
Via de kabel. Heb gisteren bij de Appleshop een MIDI-interface gehaald waarmee het ook via de iPad moet lukken.
|
:D Cool! Ga je ermee in een bandje spelen of solo? |
Mss. Eerst een beetje de buren mee pesten!
|
Lekker, ben zelf aan het sparen voor de nieuwste nord electro!
|
(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)(y)
|
zou je miss als je een liedje kent het op youtube kunnen zetten? ben erg benieuwd hoe die klinkt gr
|
Kan ik een keer doen. En voor wie wil horen hoe ie klinkt: kijk op YouTube en zoek naar Nord C2.
|
Zelden zo'n vreemde code gezien als in jouw bericht... Kijk even hier: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1819997
|
Ja ik heb het gemerkt, zal het vanavond opnieuw proberen.
|
Gewoon een linkje is ook goed hoor ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33. |