![]() |
te nat
als ik opgewonden ben of masturbeer dan word ik heel erg nat, zo nat dat het gewoon door mijn onderbroek gaat. ik vind het zelf erg vervelend maar ik ben dus bang als ik later seks heb met mijn vriend dat hij het smerig gaat vinden omdat het er gewon uit druipt.. :( en ik schaam me er nogal voor..
dus ik vroeg me af of een van jullie misschien tips voor me heeft zodat ik minder nat word terwijl ik er wel gewoon van kan genieten :bloos: alvast bedankt |
|
Ik vind het juist lekker als een meisje onwijs nat is :$
|
Volgens mij vinden jongens het eerder een compliment dat je zo nat van hen wordt. Niet druk om maken.
|
maar omdat het zo veel is lijkt het een blekend effect te hebben in mijn slip:bloos:
|
Ja, dat blekend effect kan inderdaad. Dat komt niet door hoe veel het is, sommige vrouwen hebben gewoon wat blekende afscheiding op de een of andere manier. Je zou je ondergoed uit kunnen doen voor het masturberen of een inlegkruisje kunnen dragen. Of je er gewoon niets van aantrekken, want wie ziet dat nou?
|
Blekend effect!? Mag ik jouw spul dan gebruiken als tandpasta!? xD
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik zou je er absoluut geen zorgen over maken als mijn vri ndin extreem nat zou worden zou dat voor mij alleen maar meer voldoening geven omdat ik dan weet dat ik het goed gedaan heb
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |