![]() |
Katten, ratten en saaierds #1783
En verder!
http://i46.tinypic.com/214xvmw.jpg Wie heeft er berichten geplaatst? Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Mutant 57 Chick Rock 49 Quintiano 49 sann 35 Frayne 33 Little Phoebe 27 Carn 25 Sarah 24 Miekje* 22 Etmakas 20 Quis 3.0 18 Stefenootje 15 Trimm Trabb 14 indigo 13 Ingegerd 13 Paranoide 13 Snebbeltje 12 Pip 12 Noedelhap 10 fizzle-fluffy 9 Klaverhap 8 Lorelei 4 Martiño 4 deadlock 3 Sadye 2 kid606 2 Uomi 2 Vowel 2 bloodyb 1 Havock 1 Rivka 1 Lusi 1 |
Maar deze was eertst
|
HAhahahahah. Sorry, niet gericht op de foto's!
Ik kwam er net achter dat de zus van een van mijn ploeggenoten Duif heet. En ik dacht dat Mei al erg was als naam :') |
|
En ik vind het lieve foto's Snebbel en Miekje uit het andere topic!
|
Citaat:
|
Het is vooral uitermate onpraktisch in het dagelijks leven :herp:
|
Juh, ik 'ken' ook een Storm en een Splinter :ghe:
|
Awh, wat een lieve foto's!
|
Hehe Snebbel, bij jou deed je ratje echt zovan 'wat is daar, hallo?' :D(Y)
|
Eigenlijk heet ze Duizendkusjesktnxbye.
|
Citaat:
|
Ik ken een Ninel. Haar broertje heet Vilen. Ninel is Lenin achterstevoren, en Vilen komt van Vladimir Iljich Lenin. Hun ouders zijn nogal overtuigde communisten. :ghe:
Of ja, kennen is een groot woord, als ze niet zulke rare namen hadden gehad, had ik ze waarschijnlijk niet onthouden. |
@frayne :D
|
Citaat:
|
Ik ken niet zoveel mensen met gekke namen :lisa: Ik ken überhaupt niet zoveel mensen, misschien scheelt dat /socially awkward penguin.
|
Wij doen er stiekem altijd een beetje :herp: over. Over mei dan, want dan zeggen we iets waar zij bij betrokken is en dan lijkt het net alsof je het over jezelf hebt.
|
En nu ga ik lekker slapen! Trusten lieve saaiers!
|
Truste!
Snebbel: wat krijgt jouw rat te eten? Ik bedacht me dat we misschien can eten moesten veranderen als ze toch te dik zijn. Maar het valt wel mee dus! |
Mijn ratjes hebben allerlei verschillend voer gehad. Het enige wat echt geen goed voer was, was dat van vitakraft. Voor de rest, tja, ik had 3 ratjes waarvan 1 dik, 1 gemiddeld en 1 dun, dat had dus weinig met het soort voer te maken.
|
Ok! We hebben ook een vitakraft, dat al goed!
|
Ik moest aan deze denken ^^
http://d22zlbw5ff7yk5.cloudfront.net...e648e6e9f3.gif En mijn computer begon plots te mekkeren dat ik NU een backup moet maken want dat mijn schijf beschadigd is. Ok dan, ik ben de backup aan het draaien, dus waarschijnlijk is het niet heel slim om nog andere dingen te doen, maar ik snap niet wat er opeens zo vanuit het niets zo'n heftige schade zou kunnen doen. |
Mutant ik heb al twee mini's en moet me inhouden om ze niet al open te maken maar heb dat nog niet gedaan, goed he? :cool:
|
Ik heb ook 2 mini's! Melk en Vis :D
|
Zo, de quizavond van het museum achter de rug (Y) Gezellige avond, maar er gingen nog wel wat dingetjes fout/anders, waardoor we allemaal vrij gestrest waren :herp: En de vragen waren, zoals ik al verwacht had, écht te makkelijk :o Nu ben ik heul moe, want hoewel ik met fysio, ergo, psych en mezelf had afgesproken om tussendoor even ergens rustig alleen uit te rusten, heb ik dat niet gedaan :herp::herp: Dus, bedtijd. Kusjes!
|
Mweh, ik heb niet zo lekker gegeten (n)
|
Ik kwam hier juist net om te posten over mijn obsessiereceptje van de week :eek: Namelijk deze. ZO LEKKER OMG.
Wat had jij? |
Citaat:
|
Mijn moeder had het laatst over 'het schaatsen', en of ik ook keek. Ik dacht dat ze het had over afstandsschaatsen zeg maar, dat volg ik totaal niet, dus had geen idee of dat was geweest.
Maar het bleek dat ze het had over Sterren dansen op het ijs. :( Soms snap ik niet dat ik uit haar kom. |
Citaat:
En morgen moet ik het weer eten. :( Dus ik ga dan wel extra m'n best erop doen. |
Volgens de Last.fm Mainstream Calculator ben ik 'Borderliner' :D (M'n overall stats)
Ik heb de meeste van mijn Last.fm vrienden, jullie dus, ook al door de meter gegooid. De meesten zijn 'cool', 'adventurous', 'underground' of zelfs, in het geval van Commendatore (waar is hij eigenlijk?) 'Subterranean'. :D |
Op basis van afgelopen week ben ik adventerous. Op basis van de laatste 3 maanden ook. En 6, en het laatste jaar. Overall ben ik 'cool'.
Oke. :d |
Op basis van afgelopen 3 maanden en afgelopen week ben ik gelukkig wel 'cool', pak van m'n hart *O*
|
Komt er een seizoen vier van Downton Abbey?
|
Citaat:
Citaat:
Is melk echt zo'n mini kartonnen pakje? En dan zo een als waar ook vla inzit of gewoon een recht met een minidopje? Of een flesje? |
En ik ga ook slapen, net een handgeschreven brief gemaakt terwijl de backup draaide. Nu hopen dat mijn pc morgen überhaupt nog gaat opstarten. En nou ja, zoniet, ik heb mijn tablet en PS3 nog om te internetten en mijn pc heeft dan een week tijd om hersteld te worden voor ik hem echt ga missen.
|
Ik ben zelfs nog meer mainstream dan Phoebs, wat een faalsysteem!!!1
;) |
Oh god, de smetvrees op Viva has reached a new low. Er zijn blijkbaar mensen die onderbroeken en theedoeken apart van elkaar wassen omdat ze het een 'ranzig idee' vinden :herp::herp:
En er zijn ook mensen die de onderbroeken van partner apart wassen. APART WASSEN!!! Pip naamzoek. |
Citaat:
Hoe ziek in je hoofd ben je dan. |
Link?
Ik wil zulk soort mensen altijd graag vertellen over metrostoelen. |
Niet dat er iets mis is met metrostoelen, maar zij denken al snel van wel en dat verhoogt weer de kans dat ik rustig kan zitten in het spitsuur. (y)
|
http://forum.viva.nl/forum/Relaties/...essages/185022
Hierin wordt het genoemd, maar de meerderheid vindt het ook raar hoor. |
Wat is er met metrostoelen dan?
|
Ik was gisteren bij mijn opa en oma en daar was ook een of andere vriendin van mijn oma. Ze ging me vanalles vragen vragen over school, de status van mijn maagdenvlies, mijn ouders en nog wat dingen, en toen vroeg ze ineens of mijn vriendje 'een leuke jongen is'. Eh. :Confused: Wat denkt ze dat ik ga antwoorden, dat hij me stelselmatig in elkaar slaat, oneindig saai is en de afwas doet met vuile onderbroeken?
|
Citaat:
|
Ja, zij is zo'n type dat dat een goed gespreksonderwerp vindt als opa even in de keuken is. Volgens mij voelde ze ook bij haar dochter of ze nog maagd was. *huiver*
|
dat voelde ze?? :D
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik snap niet hoe je een volle wasmachine aan je eigen onderbroeken kan verzamelen.
Citaat:
|
Citaat:
Het is natuurlijk wel HEEL ERG VIES als een stoel nog warm is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26. |