![]() |
op welke site leren scripten?
ik wil een beetje de basics leren met scripten.
hebben jullie advies voor site's want sinds kort heb ik er een hobby bij websites maken sinds een half jaar ongv. maar scripten kan ik nog nie. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ik had nog een vraag. ik ben al heel lang op zoek naar een goede chatbox. een mooie maar niet zoals xat ofzo. een beetje basic een eigen server runnen kan ik niet want ik snap dat niet. maar ik zou tog graag de ''baas'' willen zijn van de chatbox. dat ik zeg maar moderator ben. en dat ik ook bijv het script kan laten kopieren dat die ook op sites van andere mensen geplaatst kan worden als het mogelijk zou zijn. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- ALVAST BEDANKT ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- |
Citaat:
Plaats daar dan ook je vragen hierover. Daarnaast wil ik graag weten in welke taal je wil gaan "scripten". |
html iframe zeg maar
gewoon om een inlog systeempje te gaan maken enzo |
zoals eerder aangegeven is w3schools een goed begin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |