Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   ontmaagd en nog steeds bloeden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1874132)

kipnugget01 14-02-2013 20:48

ontmaagd en nog steeds bloeden

Hoi
Ik ben een meid van 15 jaar. Ik ben ongeveer 2 maanden geleden ontmaagd door mn vriend. Ik bloedde wel de eerste keer. Maar af en toe bloed ik nog steeds heel erg en ik ben dan niet ongesteld. weet iemand wat er met mij is ik ben erg wanhopig!

Pluis 14-02-2013 22:02

bloed je altijd na de seks, of ook wel eens zonder seks buiten je menstruatie om? Zou je een soa kunnen hebben? (beter gezegd: heb je een condoom gebruikt?)
Als je veilige seks hebt en je alleen bloedt tijdens de seks zou het kunnen dat je steeds hetzelfde plekje in/om je vagina weer openhaalt tijdens de seks. Wacht daarom even met vrijen tot het wondje vanbinnen echt helemaal genezen is, en doe daarna voorzichtig en gebruik glijmiddel om de kans op nieuwe wondjes kleiner te maken.
En wat is heel erg bloeden? een maandverband vol of een paar druppels in je onderbroek?

Etmakas 15-02-2013 09:22

En weet je zeker dat jij bloedt, en dat er niet een scheurtje zit in het toompje van je vriend?

Martiño 15-02-2013 12:24

Het lijkt me niet dat als het toompje van haar vriend gescheurd is zij dan twee maanden later nog uit haar vagina bloedt. :p Overigens zou dat vriendje daar dan zeker wel iets van gevoeld hebben (en dat laten merken) denk ik. :o

Marijke1 15-02-2013 13:53

Citaat:

kipnugget01 schreef: (Bericht 33036262)
Hoi
Ik ben een meid van 15 jaar. Ik ben ongeveer 2 maanden geleden ontmaagd door mn vriend. Ik bloedde wel de eerste keer. Maar af en toe bloed ik nog steeds heel erg en ik ben dan niet ongesteld. weet iemand wat er met mij is ik ben erg wanhopig!

Hoezo ben je dan niet ongesteld? "af en toe heel erg bloeden" = ongesteld zijn
Als het enkel en alleen na de seks is, dan moet je dringend naar de gynaecoloog om volgende situaties te kunnen uitsluiten: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...edverlies.html

Martiño 15-02-2013 15:01

Ehm, ik weet niet wat jij denkt dat ongesteld zijn is, maar "af en toe heel erg bloeden" zou ik niet aanhouden als dé definitie van ongesteld zijn. :o
Nota bene in de link die je geeft staan al een aantal andere mogelijke oorzaken van vaginaal bloedverlies die NIET aan de menstruatie of penetratie zijn gerelateerd..

Etmakas 15-02-2013 15:23

Citaat:

Martiño schreef: (Bericht 33036752)
Het lijkt me niet dat als het toompje van haar vriend gescheurd is zij dan twee maanden later nog uit haar vagina bloedt. :p Overigens zou dat vriendje daar dan zeker wel iets van gevoeld hebben (en dat laten merken) denk ik. :o

Oh, ik had het gelezen als dat ze af en toe na de seks nog heel erg bloedde.

Een vriendin van me had dit iig ook, en bij haar was het toompje van haar vriend een beetje gescheurd. Op een gegeven moment scheurde hij helemaal, toen pas voelde hij het.

Martiño 15-02-2013 15:40

Hm, nouja, het zal wel persoonlijk zijn, maar van de ongelukkige zielen die het hebben meegemaakt (het is mij gelukkig nooit overkomen) begreep ik dat even goed pijn kan doen. :p

bierkoning 15-02-2013 15:52

De optie die Etmakas oppert zal het hoogstwaarschijnlijk niet zijn. Misschien ben je ook recent begonnen met de pil? of is er wat anders. Wij kunnen dat natuurlijk niet zien, en alleen hier een beetje speculeren. Als je je echt zorgen maakt raad ik een bezoekje aan de dokter aan.

Verder wordt dit een topic voor lichaam en gezondheid. Dus ik verplaats hem even.

Andijvie 15-02-2013 19:07

Als het telkens begint te bloeden tijdens/na de seks, zou je inderdaad eens glijmiddel kunnen proberen, mogelijk heb je dan een plekje dat gevoelig is en dus makkelijk telkens weer open gaat. Als je ook na een dag of twee nog bloed verliest, dus niet alleen tijdens of direct na de seks, dan zou ik wel even naar de huisarts gaan.

kipnugget01 17-02-2013 16:02

Luister ik weet dat ik dan niet ongesteld ben doordat ik aan de pil doe en ik dan alleen bloed op dat ene moment dat we sex hebben. En we doen het ook elke keer met een condoom

Andijvie 17-02-2013 19:19

Citaat:

kipnugget01 schreef: (Bericht 33038882)
Luister ik weet dat ik dan niet ongesteld ben doordat ik aan de pil doe en ik dan alleen bloed op dat ene moment dat we sex hebben. En we doen het ook elke keer met een condoom

Dan klinkt het als een wondje dat telkens weer open gaat, glijmiddel kan dat mogelijk wat ontzien.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.