![]() |
Tandenpoetsen met afsaaiding #1784
@Mutant, ja ook rauw.
|
In kroketten zit toch ook like 70% paardenvlees? Behalve als het rundvleeskroket of kalfskroket heet, dan mag dat niet, maar als er geen beest bij staat kun je er van uit gaan dat het paard is.
|
:cool:
Dan ga ik dat ook eens op mijn te maken (of juist niet te maken) lijstje zetten om te proberen! |
Er bestaat ook sushi van paardenvlees, rauw dus.
|
Eiiigenlijk moet je ivm multiresistente bacteriën in de veehouderij ook vlees dat rood mag op z'n minst even dichtschroeien aan de buitenkant. Maarja, met filet americain doe je dat ook niet.
|
Citaat:
Ik at het vroeger sowieso al bleu en voordat de biefstuk de pan in ging had ik de helft al rauw op. Dus toen ik met die reukstoornis zat en geen gebakken vlees kon ruiken, ben ik rauw vlees gaan eten omdat ik dat toch wel kon gebruiken. |
Meisje op seksualiteit zegt dat haar afscheiding bleekvlekken in haar ondergoed maakt. Dat kan. Reactie van iemand:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ieuw! Ik was lekker aan biefstukken aan het denken ja! Moet dat nou!
|
Citaat:
|
Er zijn zelfs afscheidingsbewegingen, het zal dus wel goed werken en vermoedelijk lekker smaken (y)
Meh, het is bijna 17:00 godzijdank. Ik word moe van mezelf. |
Oh ik dacht dat het over sperma ging, ik las niet goed :D
|
Niet dat dit lekker is :D
|
Citaat:
|
Titel nog even wijzigen in "Tandenpoetsen met afsaaiding" hm?
|
Neeeeee
|
Supergoed idee :D:D:D
|
yay SOAD op 3fm :o (y)
|
Hm, 'afscheid nemen' zal ook nooit meer hetzelfde zijn.
|
Citaat:
|
Van biefstuk naar tandenpoetsen met afscheiding :D Gaat lekker hier, joh.
|
Citaat:
|
Ik lees een vivatopic over blekende afscheiding (ja ik ging eens googelen) en waarom noemen zoveel vrouwen het daar toch witte vloed :'( Gatverdamme :'(
|
ahahaa witte vloedgolf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
MARTIN WAT DOE JE :mad:
|
Huh sorry, ik weet niet wat ik verkeerd deed :confused: Ik dacht echt dat ik op die ander een slotje gooide!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:'(
|
Zag je dan ook een soort tsunami van afscheiding voor je? Dat heb ik namelijk als ik witte vloed lees. Met schuimkoppen. Gatverdamme :'(
|
Oh wacht, ik denk dat het komt omdat ik een post had gemaakt in de ander, maar toen met vorige terug ging, waardoor ik de niet upgedate topiclijst kreeg, maar waar ik wel op het tweede icoontje klikte om te sluiten. Omdat deze toen eigenlijk op nummer twee stond (want de andere had net een nieuwe post) ging deze dicht, ondanks dat de naam van de ander er bij stond
|
Citaat:
|
Oh ik wil wel even toevoegen mbt het rauw eten van varkensvlees dat ik spekreepjes ook wel eens rauw snoep :o best vaak eigenlijk. Maarja, ik koop altijd die van de euroshopper dus dat zal wel paardenvlees zijn :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een meisje op mijn middelbare school had ooit eens een volgeblafte tampon tegen de muur van het toilet geslingerd. Het dingske bleef mooi plakken.
|
Citaat:
|
Pff, probeer maar eens een verjaardagskaart te vinden voor iemand die 86 wordt en met wie het niet echt goed gaat.
Alles is met teksten erop die ongepast zijn voor de situatie, of jong en frivool. Toen had ik iets met een schip-thema, wat op zich wel oke was, maar toen stond er weer iets als 'geniet maar lekker, nu heb je er alle tijd voor!' oid, maar dat vond ik ook weer niet echt een goed idee :') |
Ik deed imagegooglen op witte vloed en toen kreeg ik dit:
http://maartjegoedhart.files.wordpre...d_van_1607.jpg |
Citaat:
|
En mag ik even klagen, ik heb verschrikkelijk slecht geslapen omdat ik heel lang wakker lag met angst en spanning, en nu voel ik me echt zwaar belabberd. Moet vanavond nog weg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maarja, uiteindelijk heb ik nog wel iets redelijks geschikts gevonden. |
Je hebt (volgensmij) van hallmark van die mooie fotokaarten, met regenbogen en zo'n geschilderde zon en slingers en taarten etc. Best mooi, geen tekst, en niet te triest
|
Ben wel trots dat die oude baas 86 wordt :cool:
als hij het mag halen :( Dat hij doodgaat daar kan ik mee leven, hij heeft een goed leven gehad met alles erop en eraan, maar dat het zo gepaard gaat met aftakelen vind ik vreselijk erg. :'( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |