Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Sims 3 loopt deels vast (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1874164)

Mijke 15-02-2013 18:20

Sims 3 loopt deels vast

Hallo,

Ik heb de sims 3 met meerdere uitbreiding pakketten, ik zal ze hieronder even opnoemen.

- Sims 3
- Wereldavonturen
- Luxe accessoires
- Ambities
- Na middernacht
- Buitenleven accessoires
- Levensweg
- Beestenbende
- Showtime
- Bovennatuurlijk
- Jaargetijden

Ik heb alleen een probleem.. ik ben al eventjes aan het spelen hele tijd niks aan de hand geweest, en nou loopt om de paar minuten het spel de hele tijd vast. Nou ja, Bomen en struiken enzo bewegen nog het regent of sneeuwt nog gewoon alleen de poppetjes de tijd en de rest staat gewoon helemaal stil.. weet iemand hier een oplossing voor? alle updates zijn gedaan maar toch doet hij het?

alvast bedankt!

Elin3 15-02-2013 18:36

Helpt het misschien om de grafische instellingen iets minder goed in te stellen. Het spel is dan minder mooi om te zien, maar zal waarschijnlijk wel soepeler draaien. Ook een hele volle harde schijf kan problemen veroorzaken bij het spelen, aangezien het een gigantisch zwaar spel is, en bij volle harde schijven zijn computers sowieso al gevoeliger voor vastlopen.

Mijke 15-02-2013 18:57

Ik heb geprobeerd wat je zei maar het werkt niet.. en ik heb gekeken hoe vol de schijf staat maar dat valt ook wel mee! dus dat is het dus niet... weet iemand misschien nog iets anders wat het kan zijn?

-SoloWolf- 16-02-2013 11:54

hardware. Hoe meer expansions je erbij knalt hoe zwaarder het spel voor je systeem wordt. Kan je een omschrijving van je systeem posten?

Mijke 16-02-2013 13:05

ik weet niet zoveel van computers enzo dus wat bedoel je precies en waar kan ik het vinden :bloos:

tomska 16-02-2013 13:08

Citaat:

Mijke schreef: (Bericht 33037883)
ik weet niet zoveel van computers enzo dus wat bedoel je precies en waar kan ik het vinden :bloos:

je weet wel de procesor en grafische kaart enzo... heb je hem zelfgemaakt of niet? bij een laptop staat het meeste op zon plastic plaatje

en bij een computer staat het (bij mij dan) onderin

Reverend 16-02-2013 15:12

Citaat:

Mijke schreef: (Bericht 33037883)

Als je het spel speelt zonder al die uitbreidingen, heb je dan nog hetzelfde probleem?

Verder blijft het schattig om hier maandelijks een chick met totaal geen kennis van computers of games tegen te komen met the sims problemen. Een terugkerend fenomeen.

tomska 16-02-2013 15:35

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33037963)
Als je het spel speelt zonder al die uitbreidingen, heb je dan nog hetzelfde probleem?

Verder blijft het schattig om hier maandelijks een chick met totaal geen kennis van computers of games tegen te komen met the sims problemen. Een terugkerend fenomeen.

lol _O_

Andijvie 16-02-2013 19:25

Ik heb het ook, en géén idee waar het door komt, m'n pc is prima, het spel liep ook altijd meer dan prima, nooit issues, en nu ineens wel. Sinds ik de nieuwste 'store'-update heb gedaan... Dus ik verdenk die update.

Mijke 16-02-2013 20:38

Citaat:

Andijvie schreef: (Bericht 33038135)
Ik heb het ook, en géén idee waar het door komt, m'n pc is prima, het spel liep ook altijd meer dan prima, nooit issues, en nu ineens wel. Sinds ik de nieuwste 'store'-update heb gedaan... Dus ik verdenk die update.

Jaa hier precies het zelfde, ben maar begonnen met alles overnieuw installeren, zal wel niet werken maar goed valt te proberen..

@tomska ik heb al die plaatjes van mijn laptop afgehaald ;$ maar ik heb een hp pavilion dv7 als je dat bedoeld?

Mijke 17-02-2013 21:57

Heb heel het spel overnieuw geïnstalleerd, gaat een stuk beter! Helaas wel alles kwijt dus nu Maarjaa, hij loopt nog steeds wel af en toe vast maar veel korter en minder vaak !

Reverend 18-02-2013 13:13

Is hij ook netjes geupdate?

Martiño 18-02-2013 13:54

De volgende keer dat je het spel opnieuw installeert voor het verwijderen even de map met savegames kopieren en na installeren weer terugplaatsen, dan ben je ook niet alles kwijt. In de leesmij en de handleiding staat als het goed is hoe dat moet, of kijk even hier (maar dat is in het Engels).

Changshan 18-02-2013 15:42

Als het goed is, heb je de savegames ook gewoon nog.

Mijke 19-02-2013 21:06

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 33039569)
Is hij ook netjes geupdate?

Jaa dat heb ik gedaan :)
Jaa ben al een nieuw spel begonnen dus maakt niet meer uit! Maar toch bedankt voor de tip !

koosvriendloos 14-03-2013 14:05

je videokaart driver al geupdate (rechter muisknop op computer, dan beheren, device manager, display adapters uitklappen door op het pijltje te drukken en dan op dat dingetje met je rechter muisknop drukken en driver update kiezen(daarna automatisch zoeken))
als dat niet werkt i dunno etah

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.