Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Goed of slecht teken? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1874189)

bjornmulder 15-02-2013 23:07

Goed of slecht teken?

Ik ben gisteren (valentijnsdag) voor het eerst verder gegaan dan zoenen en beetje voelen met mijn vriendin toen ik haar uiteindelijk aan het beffen was was zij de hele tijd in haar borsten aan het knijpen
Ik vraag me af is dit een teken dat ze het heel geil vond of juist dat ze het niet fijn vond en dat ze dat deed om het fijner te maken zijn er misschien meiden/jongens die heer ervaring mee hebben en tips over hebben

Alvast bedankt grts

Strobe 15-02-2013 23:08

had ze ook haar ogen dicht en merkte je ook andere dingen?

bjornmulder 15-02-2013 23:14

Ze was wel heel zwaar aan het ademen en had haar ogen dicht ja

Pluis 15-02-2013 23:34

als ze het echt niks vond had ze je hoofd wel weggeduwd. Als je het echt wil weten dan moet je gewoon vragen of ze het lekker vond.

Macrador 15-02-2013 23:37

Ja gewoon nog wat leuker maken terwijl ze het al leuk vond dus.

bloodyb 16-02-2013 01:11

Als zij met haar borsten aan het spelen is, is ze aardig in de stemming!

Strobe 16-02-2013 01:19

Er zijn genoeg meisjes die graag met hun borsten willen spelen of laten doen omdat die aanrakingen extra opwinding geeft. Maak je geen zorgen. En vraag anders naar haar commentaar.

pink elephant 18-02-2013 17:52

Inderdaad gewoon vragen aan haar, dit zal misschien dom klinken: Enne, vond je het lekker?, maar dat is natuurlijk wel heel direct.

bjornmulder 18-02-2013 18:42

Dat vragen gaat er wss niet meer van komen aangezien ze me gisteren op nogal een zielige manier gedumpt heeft :-\

Eind-Baas 18-02-2013 19:23

Ja ze vond het lekker. Zorg maar dat je volgende keer condooms hebt.

bjornmulder 19-02-2013 15:41

Citaat:

Eind-Baas schreef: (Bericht 33040001)
Ja ze vond het lekker. Zorg maar dat je volgende keer condooms hebt.

condooms heb ik altijd in mijn beurs zitten
niet omdat ik van plan ben de eerst volgende meid te neuken maar gewoon voor als het er een keer op aan komt

Reverend 19-02-2013 16:56

Waarom zou ze in haar borsten knijpen als ze het niet geil vond? Ongetwijfeld zijn er effectievere manieren om dat over te brengen.

BorderCross 19-02-2013 19:58

Citaat:

bjornmulder schreef: (Bericht 33040801)
condooms heb ik altijd in mijn beurs zitten
niet omdat ik van plan ben de eerst volgende meid te neuken maar gewoon voor als het er een keer op aan komt

Slechtste plek om ze te bewaren.. gewoon thuis bewaren als je geen vaste relatie hebt, op die leeftijd zou je niet echt een one-night stand moeten verwachten.

Macrador 19-02-2013 20:14

Citaat:

BorderCross schreef: (Bericht 33041052)
Slechtste plek om ze te bewaren.. gewoon thuis bewaren als je geen vaste relatie hebt, op die leeftijd zou je niet echt een one-night stand moeten verwachten.

Wat een faalpost.:facepalm:

Je kan beter één op zak hebben dan geen. Voor het geval er toch iets gebeurt. Voorzorgsmaatregelen enzo.

BorderCross 19-02-2013 22:04

Citaat:

Macrador schreef: (Bericht 33041060)
Wat een faalpost.:facepalm:

Je kan beter één op zak hebben dan geen. Voor het geval er toch iets gebeurt. Voorzorgsmaatregelen enzo.

En ze dan maar daar in? Kans op scheuren wordt er niet kleiner op eh..

bjornmulder 19-02-2013 22:55

Citaat:

BorderCross schreef: (Bericht 33041278)
En ze dan maar daar in? Kans op scheuren wordt er niet kleiner op eh..

Waar moet ik ze dan laten de hele dag in mijn hand houden of op mijn voorhoofd vastplakken zowat elke gozer die ik ken heeft een condooms in zijn beurs dat is tenminste iets dat je elke dag bij je hebt

tripster 19-02-2013 22:57

Maak er niet zo'n probleem van.

Waarschijlijk vond ze het gewoon fijn, ze gaat echt niet tijdens seks met jou in haar borsten knijpen omdat ze jou niet goed genoeg vond hoor ;)

Pluis 19-02-2013 23:16

Citaat:

bjornmulder schreef: (Bericht 33041356)
Waar moet ik ze dan laten de hele dag in mijn hand houden of op mijn voorhoofd vastplakken zowat elke gozer die ik ken heeft een condooms in zijn beurs dat is tenminste iets dat je elke dag bij je hebt

als je ze maar uit de buurt van je muntgeld houdt, anders kunnen ze lek raken.

aniN 19-02-2013 23:21

Kans is heel groot dat ze ervan genoot/genoten heeft :)

volgende keer kun je haar naar afloop vragen hoor, heeft mijn eerste vriendje destijds ook bij mij gedaan. Het is leuk om er achteraf even over te praten (vin ik persoonlijk).

DonaldFuck 20-02-2013 19:20

Citaat:

BorderCross schreef: (Bericht 33041052)

:D:D:D:D:D

En dan, als je ineens de kans hebt, moeten zeggen ''Heb geen conjo bij me''. Gouden tip dit weer.

BorderCross 20-02-2013 21:26

Citaat:

elmar. schreef: (Bericht 33042257)
:D:D:D:D:D

En dan, als je ineens de kans hebt, moeten zeggen ''Heb geen conjo bij me''. Gouden tip dit weer.

Weet je wat, ik zou zeggen, luister niet naar mijn tip.. succes als het fout gaat ;)

Verwacht je nou serieus dat een random iemand aan je vraagt of je zin hebt in seks? Als dat gebeurt, wil ik het graag horen :D

DonaldFuck 20-02-2013 22:09

Ga je wel eens uit? Of weetikveelwaarheen waar ook vrouwen zijn. Of iemand die je al kende die je ineens vraagt om wat te komen drinken ofzo. Er zijn zoveel opties. Je kan het maar beter bij je hebben.

Pip 20-02-2013 23:55

Citaat:

BorderCross schreef: (Bericht 33042388)
Weet je wat, ik zou zeggen, luister niet naar mijn tip.. succes als het fout gaat ;)

Verwacht je nou serieus dat een random iemand aan je vraagt of je zin hebt in seks? Als dat gebeurt, wil ik het graag horen :D

Ik vind het niet echt een goede tip om iemand af te raden condooms mee te nemen omdat er een kans bestaat dat ze sneller scheuren. Jij gaat toch ook niet minder naar buiten omdat de kans bestaat dat je onder een auto terecht komt?

En ja, dat gebeurt. Voor seks hoef je over het algemeen niet heel veel moeite te doen.

Dark Phoenix 21-02-2013 00:27

Citaat:

Pip schreef: (Bericht 33042589)
Ik vind het niet echt een goede tip om iemand af te raden condooms mee te nemen omdat er een kans bestaat dat ze sneller scheuren. Jij gaat toch ook niet minder naar buiten omdat de kans bestaat dat je onder een auto terecht komt?

En ja, dat gebeurt. Voor seks hoef je over het algemeen niet heel veel moeite te doen.

Nouja een beetje een punt heeft hij natuurlijk wel, het wordt algemeen afgeraden condooms in je portemonnee te bewaren omdat ze (ongemerkt) kunnen scheuren, wat nogal nare gevolgen kan hebben. Vooral als je het niet door hebt. Dat neemt niet weg dat de suggestie dat je dan beter helemaal geen condooms mee kunt nemen natuurlijk vrij dom is.

Vowel 21-02-2013 04:11

Je kunt natuurlijk een compromis sluiten en alleen condooms meenemen wanneer de kans bestaat. Zo lijkt het me nogal nutteloos om condooms mee te slepen wanneer je voor een pot boerenkool naar de supermarkt gaat, maar zou ik ze wel meenemen wanneer je uitgaat.

En zoals iedereen al zegt: het is niet slim condooms in je portemonnee te bewaren (zeker niet bij het kleingeld in) omdat ze dan kunnen scheuren zonder dat je het doorhebt, en als je seks hebt met een gescheurd condoom kun je het net zo goed zonder doen. ;)

BorderCross 21-02-2013 08:16

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 33042651)
Je kunt natuurlijk een compromis sluiten en alleen condooms meenemen wanneer de kans bestaat. Zo lijkt het me nogal nutteloos om condooms mee te slepen wanneer je voor een pot boerenkool naar de supermarkt gaat, maar zou ik ze wel meenemen wanneer je uitgaat.

En zoals iedereen al zegt: het is niet slim condooms in je portemonnee te bewaren (zeker niet bij het kleingeld in) omdat ze dan kunnen scheuren zonder dat je het doorhebt, en als je seks hebt met een gescheurd condoom kun je het net zo goed zonder doen. ;)

Dit probeerde ik dus duidelijk te maken.
Als je ze altijd meeneemt, en ze er langer inzitten, is het natuurlijk niet slim.

Dark Phoenix 21-02-2013 11:22

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 33042651)
Zo lijkt het me nogal nutteloos om condooms mee te slepen wanneer je voor een pot boerenkool naar de supermarkt gaat

:D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30.