![]() |
Goed of slecht teken?
Ik ben gisteren (valentijnsdag) voor het eerst verder gegaan dan zoenen en beetje voelen met mijn vriendin toen ik haar uiteindelijk aan het beffen was was zij de hele tijd in haar borsten aan het knijpen
Ik vraag me af is dit een teken dat ze het heel geil vond of juist dat ze het niet fijn vond en dat ze dat deed om het fijner te maken zijn er misschien meiden/jongens die heer ervaring mee hebben en tips over hebben Alvast bedankt grts |
had ze ook haar ogen dicht en merkte je ook andere dingen?
|
Ze was wel heel zwaar aan het ademen en had haar ogen dicht ja
|
als ze het echt niks vond had ze je hoofd wel weggeduwd. Als je het echt wil weten dan moet je gewoon vragen of ze het lekker vond.
|
Ja gewoon nog wat leuker maken terwijl ze het al leuk vond dus.
|
Als zij met haar borsten aan het spelen is, is ze aardig in de stemming!
|
Er zijn genoeg meisjes die graag met hun borsten willen spelen of laten doen omdat die aanrakingen extra opwinding geeft. Maak je geen zorgen. En vraag anders naar haar commentaar.
|
Inderdaad gewoon vragen aan haar, dit zal misschien dom klinken: Enne, vond je het lekker?, maar dat is natuurlijk wel heel direct.
|
Dat vragen gaat er wss niet meer van komen aangezien ze me gisteren op nogal een zielige manier gedumpt heeft :-\
|
Ja ze vond het lekker. Zorg maar dat je volgende keer condooms hebt.
|
Citaat:
niet omdat ik van plan ben de eerst volgende meid te neuken maar gewoon voor als het er een keer op aan komt |
Waarom zou ze in haar borsten knijpen als ze het niet geil vond? Ongetwijfeld zijn er effectievere manieren om dat over te brengen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan beter één op zak hebben dan geen. Voor het geval er toch iets gebeurt. Voorzorgsmaatregelen enzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Maak er niet zo'n probleem van.
Waarschijlijk vond ze het gewoon fijn, ze gaat echt niet tijdens seks met jou in haar borsten knijpen omdat ze jou niet goed genoeg vond hoor ;) |
Citaat:
|
Kans is heel groot dat ze ervan genoot/genoten heeft :)
volgende keer kun je haar naar afloop vragen hoor, heeft mijn eerste vriendje destijds ook bij mij gedaan. Het is leuk om er achteraf even over te praten (vin ik persoonlijk). |
Citaat:
En dan, als je ineens de kans hebt, moeten zeggen ''Heb geen conjo bij me''. Gouden tip dit weer. |
Citaat:
Verwacht je nou serieus dat een random iemand aan je vraagt of je zin hebt in seks? Als dat gebeurt, wil ik het graag horen :D |
Ga je wel eens uit? Of weetikveelwaarheen waar ook vrouwen zijn. Of iemand die je al kende die je ineens vraagt om wat te komen drinken ofzo. Er zijn zoveel opties. Je kan het maar beter bij je hebben.
|
Citaat:
En ja, dat gebeurt. Voor seks hoef je over het algemeen niet heel veel moeite te doen. |
Citaat:
|
Je kunt natuurlijk een compromis sluiten en alleen condooms meenemen wanneer de kans bestaat. Zo lijkt het me nogal nutteloos om condooms mee te slepen wanneer je voor een pot boerenkool naar de supermarkt gaat, maar zou ik ze wel meenemen wanneer je uitgaat.
En zoals iedereen al zegt: het is niet slim condooms in je portemonnee te bewaren (zeker niet bij het kleingeld in) omdat ze dan kunnen scheuren zonder dat je het doorhebt, en als je seks hebt met een gescheurd condoom kun je het net zo goed zonder doen. ;) |
Citaat:
Als je ze altijd meeneemt, en ze er langer inzitten, is het natuurlijk niet slim. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:30. |