![]() |
THe mystery within me
Why am I here
What am I doing I don’t want to be here I want to go home But where is home Home is where the heart is My heart is with my friends But even more than that My heart is in a mystery A shadow in a dark place A tunnel with no exit Hotel California Get in, get trapped, never get out I feel sorry For the ones who are in my heart I hurt them Because my heart won’t let them go Maybe I won’t hurt them now But that means I’ll hurt them later This mystery within me Is making my life a living hell Could someone light the dark place So the shadow disappears Could someone break the wall So you can exit the tunnel Could someone break the door So you can escape out of my heart Could someone solve the mystery For only than can I be happy |
prachtig!
|
The light is a difficult thing to find.
you can search for it all your life, but the only points in your life where you can see the light are when you are born and when you die. Then you will be releived of this terrible feeling, this feeling of not being able to let go. You will only hurt your friends once, only with your death, then you will be able to let them go. Then they will be free, with only 1 rememberance of your being; Your Soul, the only thing that will last. erg touching gedicht van je, zoals je ziet was het een bron van inspiratie! |
lees ook : http://forum.scholieren.com/Forum29/HTML/003145.html
over de ziel en het hiernamaals |
zoals Borgcmd al zei: erg touching.. Hij raakt me best wel, en herken hem ook heel erg!!
Liefs, Genesis |
|
Dank jullie allemaal. Soms denk ik wel eens, misschien als ik dood ben, dan is iedereen verlost. Maar dat praten mijn vrienden me al snel uit m'n hoofd. Gelukkig wel. En voor de 2 die me daar het meest bij hebben geholpen heb ik een gedicht geschreven. Ronald en Nienke. Bij deze, nogmaals bedankt jullie 2, en allen hier op het forum die me steunen, voor een aantal mensjes komt er nog een gedichtje aan.
Iedereen die nog reply'd of al gereply'd heeft, heel erg bedankt, jullie zitten nu opgeslagen in mijn geheugen, en ik onthoud wat jullie hebben geschreven, en als ik ooit iets terug kan doen, geef maar een gil. I love you all!!!!!! xxx Angel |
By the way, ik wou nog ff melden dat het al weer een stuk beter met me gaat, ik voel me goed, ik ga mijn eigen onafhankelijke gangetje en ik ben blij met wie ik ben. Just so you know.
|
Ben blij dat het nu weer goed met je gaat want ik herkende wat je in je gedichtje schreef en omdat ik weet waarom en hoe maakte ik me toch wel zorgen om je, ondanks dat ik je niet ken. Succes he!
xxx |
Don't worry no more. Soms heb ik nog wel eens van die aanvallen, maar over het algemeen voel ik me wel fine. Maar alsnog bedankt voor je reactie. I appreciate it. Thanks.
xxx Angel |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |