![]() |
Wat nu ?
Hallo allemaal,
Ik ben heel erg verliefd op iemand uit mijn klas, al een hele tijd eigenlijk. En ik wilde haar met valentijn vragen of ze mijn valtijn wilde zijn. En precies 1 dag voor valentijnsdag wordt ze gevraagd door iemand anders, en daar heeft ze nu verkering mee. Wat moet ik nu doen? Ik kan haar moeilijk uit mijn hoofd zetten, ook omdat ik haar elke dag zie op school. Verder doet ze altijd wel aardig tegen mij. |
Je moet niets doen. Ze heeft een vriend. En als ze jou leuk(er) had gevonden had ze nu geen relatie met die andere jongen.
Pech dus. |
Ik kan natuurlijk altijd wachten tot het uit is, maar ik ga niet oneindig wachten. Als ik verliefd op iemand anders wordt ga ik daar natuurlijk voor :)
En sowieso ga ik nog gewoon altijd met haar om :) |
Denk dat het daar dan wel bij blijft, want ik geloof niet dat je zo'n trieste kerel bent die voor je eigen gewin de relatie van een ander gaat proberen te breken:)
|
Nee natuurlijk niet :) Misschien dat het eigenlijk helemaal niet gaat tussen die twee, dan grijp ik mijn kans. Maar wanneer er niets gebeurt ga ik er niet op zitten wachten!
|
Kijk er wel voor uit dat je niet een al slechtgaande relatie, dus als het volgens jou helemaal niet gaat tussen hen, alsnog verbreekt. Dat je daar je aandeel in hebt gehad, blijft je wel achtervolgen, ook al ben je zo blij dat ze dan eindelijk vrij is:)
|
Ik wacht gewoon rustig af, ik heb haar op facebook enzo, dus ik hoor vanzelf wanneer ze vrij is.
|
Citaat:
|
Zou ook kunnen :) Maar ik wacht alles gewoon rustig af. Ik grijp mijn kans wanneer dat mogelijk is.
|
Citaat:
|
Beste is denk ik haar te vergeten. Wie weet tref je haar ooit in een andere situatie. Maar nu gaan zitten wachten is ook niet ideaal. Verder zou ik aanraden niet zo te zoeken. Doe gewoon je eigen ding. En dan tref je vast vanzelf is iemand die je leuk vind. Succes
|
En misschien moet je je Avatar wijzigen, het schept (jouw?) verwachtingen die zelden iemand waar kan maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
OT : Het is natuurlijk geen geweldig idee om de minuut nadat haar relatie voorbij is aan haar deur te staan met een bos rozen ofzo. Geef haar tijd om daaroverheen te komen, hoe niet-serieus de relatie ook mag zijn. |
Als ze ja zei tegen die jongen, vindt ze die jongen dus leuk.
En bezet is bezet. Je kan beter een ander meisje zoeken die nog wel vrij is. En ga niet zitten wachten tot het uit is. Wie weet hoelang ze wel niet zullen hebben. Zonde van je tijd. En bovendien, als het uit is is ze misschien niet eens toe aan een nieuw vriendje. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58. |