![]() |
Alcohol vrij?
Beste leden,
Ik, 12 jaar, vind alcohol vrij bier erg lekker maar ik mag het niet drinken:facepalm:. Ik heb het wel eens gejat uit de koelkast maar daar voelde ik me toen heel schuldig over.\ Weet iemand hoe ik mijn ouders over kan halen om het bijvoorbeeld naar een feest mee mag nemen? |
De enige optie is om er met ze over te praten. Doe wat research/ bedenk vooraf argumenten en ga op een rustige en volwassen manier het gesprek aan. Luister naar wat zij te zeggen hebben, vraag goed waarom het niet mag en probeer er samen uit te komen.
|
Kan je alcoholvrij bier niet gewoon zelf kopen? Een twaalfjarige mag toch ook gewoon shandy kopen?
|
Officieel niet. Maar veel caissières letten er niet op.
|
Snap ik het nou niet helemaal? Alcoholvrij bier bevat toch 0% alcohol ? Waar hebben we het dan nog over?
|
Shandy bevat een heel laag percentage alcohol volgens mij. Echt alcohol vrij bier mag.iedereen gewoon kopen.
|
Oke bedank iedereen ik heb het er met mijn ouders over gehad en ze zijden dat het niet mocht omdat als ik nu al de smaak van bier gewend ben wat dat later dan moet worden....
|
Citaat:
|
Er zijn zoveel andere dingen die lekkerder zijn. De enige reden waarom je het lekker vindt is omdat het 'bier' is. Je groeit er wel overheen.
|
Citaat:
|
@ Reverend
Dat zou inderdaad best eens kunnen kloppen ja:s |
Citaat:
|
Citaat:
|
En alcoholvrij bier vind ik in ieder geval niet lekker.
|
Jemig de laatste 4x kreeg ik geen shandy mee, zielige tata's
In het algemeen schatten ze me 16/17 maar ben net 15. Maar oke, mijn tip is idd gewoon met je ouders het erover hebben en vooral duidelijk zeggen dat je het met mate zal doen! Succes |
Zielige tata's?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31. |