![]() |
.
.
|
-Met haar gaan praten, elkaar leren kennen (zeker weten dat ze geen vriendje heb).
-Op een gegeven moment na een paar goeie gesprekken in de klas via whats app in de middag/avond door praten, en zo kijken wat ze van jou vind |
Verlegenheid negeren en gaan.
|
Toch proberen contact te leggen . Als een aantal gesprekken goed gaan. Vraag haar dan is mee uit
|
gewoon leuk praten, hou het interessant en luister naar haar. maar als ik jou zou zijn dan zou ik noooit vragen aan een meid of ze je leuk vind (behalve als je al in een relatie zit) dit is namelijk onaantrekkelijk en dit geeft je macht weg als man. (huge ripoff)
|
Relax, take it easy. Zorg ervoor dat je in positieve zin bij haar opvalt.
|
doe het via sms/mail
of is dat laf? |
Go with the flow man
Test of ze jou ook leuk vind gewoon op whatsapp: - start jij het gesprek meestal of zij? - als er een tijd niks is gezegd ga jij verder met praten of zij? - is ze vaak online offline online offline etc? (betekent dat ze vaak kijkt of jij net toevallig aan het typen bent of dat je maybe nogwat gezegd heb) - praten jullie bijna elke dag? Zijn je antwoorden: Zij Zij Ja Ja En praat ze niet over andere jongens kun je er bijna zeker van zijn dat ze je wel leuk vind. Vraag gewoon heel shallow of ze een keer wil chillen, meer niet. Dan zie je vanzelf wel |
ik ben zelf ook een meisje ik vind dat je meer contact met haar op moet zoeken.
gwn met der praten en praat ook normaal alsof ze een mens is nii alsof ze een van die chikies is die je zogenaamd makkelijk kan krijgen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40. |