![]() |
geen contact goeie vriendin
hey allemaal,
ik heb de laatste week helmaal geen contact met mijn vriendin(friendzoned T.T) en keek ik op haar tumblr facebook etc en ze zijn allemaal geblocked of kan ik kan ze niet vinden. ik dach dat ze hard word gepest en ik ga in de weekend haar bezoeken. en als ze hard word gepest hoe kan ik daar het best over praten alvast bedankt |
Als je het graag met haar over pesten hebt, vraag dan eens naar hoe het op school is, leuke klas? Dan merkt je vanzelf of ze er over wil praten of dat ze het er liever niet over wil hebben.
|
Ze heeft je geblockt omdat ze je afwees en verder contact wil voorkomen. Dat heb je te respecteren, zelfs als ze gepest wordt.
|
Was je trouwens uitgenodigd of ga je geheel zelfstandig "als verrassing" naar haar toe? Het zou namelijk goed kunnen dat ze helemaal niet op zo'n verrassing zit te wachten...
|
Ze heeft hem overal geblockt, denk je dat ze hem heeft uitgenodigd? :D Ze zit niet te wachten op zo'n verrassing.
|
Ik denk dat je haar gewoon met rust moet laten. Ze wil duidelijk geen contact meer met je en het laatste dat ze wil is dat je opeens voor haar deur staat.
Lijkt me zo. |
Citaat:
|
Ik snap je laatste post niet.
|
Val haar nou niet lastig.
|
Als jullie zo goed bevriend zijn, bel haar dan gewoon op om te vragen of ze af wil spreken, of stuur haar een smsje
|
Je komt nogal opdringerig en creepy over als je toch langs gaat, terwijl ze op dit moment overduidelijk niets van je moet hebben...
|
waarschijnlijk wilt ze geen contact meer
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |