Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Het blijft bij chatten via whatsapp! HELP !? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1874313)

ano93 19-02-2013 13:27

Het blijft bij chatten via whatsapp! HELP !?

Goededag allemaal!

Mijn ervaring met meisjes is niet zo veel, dus wie kan mij helpen. Ik ben eigenlijk nog nooit verliefd geweest, en heb nie vaak het gevoel van een meisje dat ik haar leuk vind. Maar denk dat het nu wel gebeurd is, vind het eigenlijk wel leuk. Heb haar toegevoegd op facebook, daarna beetje chatten. We kennen het wel. Whatsapp gevraagd en die kreeg ik van haar.

We appen nu zn anderhalve week, en soms is het best gezellig al zeg ik het zelf. Haar reacties dan te zien vind zij het niet irritand. Maar het moet wel elke keer van mij komen. En het zijn ook vaak korte antwoorden van haar?

Ik wil niet dat het helemaal dood valt, dus wat te doen. Waarschijnlijk zie haar morgen weer, maar op dat moment zijn we allebei denk wel druk. Want ze werkt in de horeca en ik kom daar met een groepje. Dus weinig tijd om bij te praten!

Lang verhaal van mij, hoop niet dat jullie zijn afgehaakt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen? Wat is het beste wat ik kan doen? Ik ben iig niet iemand die opgeeft, dus dat is geen optie! ;)

Bedankt alvast voor jullie hulp ! :cool:

Reverend 19-02-2013 13:33

Nouja, je kan vragen of ze eens wat wil doen enzo. Lijkt me een logische volgende stap.

Elin3 19-02-2013 13:42

Niet eeuwig over niets blijven chatten, maar gewoon een move maken. Zoals Reverend zegt: "je kan vragen of ze eens wat wil doen".

bierkoning 19-02-2013 13:45

Inderdaad, ga samen wat leuks doen, en leer haar beter kennen! Dan merk je vast snel genoeg of er meer in zit!

ano93 19-02-2013 14:17

laatst waren we beetje aant ouwehoeren over eten, en toen zei ik voor de grap. Ach, kom ik bij jou eten. En toen zei ze, ja is goed. Kom maar de volgende keer.

Maar is dat dan een manier van ouwehoeren of gemeend?? haha ! Normaal weet ik dat wel, maar ben beetje de weg kwijt haha

Reverend 19-02-2013 14:19

Vraag het haar.

bierkoning 19-02-2013 14:46

Dan zeg je ja is goed, zal ik aankomende vrijdag bij je komen eten. Dan zie je vanzelf hoe ze reageert

Heer Wil 19-02-2013 15:43

Citaat:

ano93 schreef: (Bericht 33040707)
laatst waren we beetje aant ouwehoeren over eten, en toen zei ik voor de grap. Ach, kom ik bij jou eten. En toen zei ze, ja is goed. Kom maar de volgende keer.

Maar is dat dan een manier van ouwehoeren of gemeend?? haha ! Normaal weet ik dat wel, maar ben beetje de weg kwijt haha

Ze zal het echt niet zeggen als ze niet wil dat je langskomt, aangezien jullie best veel praten kan ze ervan uitgaan dat jij serieus komt opdagen en zou het dus niet verstandig van haar zijn als ze het niet enigszins zou willen. Dus vat het op als een ja, en vraag hoelaat je kan komen?

Kwaliteit 19-02-2013 16:14

Citaat:

WillemB schreef: (Bericht 33040804)
Ze zal het echt niet zeggen als ze niet wil dat je langskomt, aangezien jullie best veel praten kan ze ervan uitgaan dat jij serieus komt opdagen en zou het dus niet verstandig van haar zijn als ze het niet enigszins zou willen. Dus vat het op als een ja, en vraag hoelaat je kan komen?

Het kan ook gewoon een grap zijn hoor (dus wat andere zeggen, het haar even vragen of ze het echt meende of niet, en dan inderdaad de tijd bespreken), het zou niet fijn zijn als je voor een dichte deur staat.

Reverend 19-02-2013 16:53

Dat zou echt een extreem grappige grap zijn.

ano93 19-02-2013 17:19

Maar kan ik het beter tactisch vragen of meteen to the point? Weet natuurlijk niet of dat het een grap was, het kan ook serieus geweest zijn.

Wat is het beste volgens jullie ? Hoe zouden jullie het doen als je in mijn schoenen zou staan?

Macrador 19-02-2013 17:22

Verdorie zeg.
Doe er niet zo moeilijk over en vraag gewoon iets als wanneer, waar woon je ook weer, ...
Komt allemaal wel goed.

bierkoning 19-02-2013 17:38

Ik zeg het al een paar postst eerder....

Reverend 19-02-2013 17:41

Citaat:

ano93 schreef: (Bericht 33040910)
Wat is het beste volgens jullie ? Hoe zouden jullie het doen als je in mijn schoenen zou staan?

Minder huilen op internet en gewoon doen.

Schrödinger 19-02-2013 17:44

Citaat:

ano93 schreef: (Bericht 33040910)
Maar kan ik het beter tactisch vragen of meteen to the point? Weet natuurlijk niet of dat het een grap was, het kan ook serieus geweest zijn.

Ik heb de sociale vaardigheden van een klamme baksteen, maar ik had waarschijnlijk al zesentwintig keer gevraagd of ze iets wilde gaan doen. Zeker via "appen" moet dat toch geen probleem zijn?

ano93 19-02-2013 18:06

Haha oke dat is duidelijk !! miss denk er wel te veel over na als wat nodig is!!

Attention 20-02-2013 20:42

Gewoon erop afstappen, en vragen of ze wat wil afspreken. Relax.

Seriously020 23-02-2013 03:06

Dus ze werkt in de horeca...

Top!

Vraag als je haar daar tegenkomt wanneer ze vrij is en of ze zin heeft om samen een keer iets te doen!
Bijvoorbeeld uit eten of naar de bioscoop, ligt eraan wat voor een type meid het is.

En let erg op je handen tijdens het praten.
Veel jongens zijn zenuwachtig en beginnen snelle bewegingen te maken met hun handen, probeer gewoon relaxed over te komen :)

aniN 23-02-2013 10:22

voorstellen of ze LINE wilt gaan gebruiken, met LINE kun je elkaar ook gratis berichtjes sturen en elkaar gratis bellen.

Vowel 23-02-2013 10:44

Citaat:

aniN schreef: (Bericht 33044679)
voorstellen of ze LINE wilt gaan gebruiken, met LINE kun je elkaar ook gratis berichtjes sturen en elkaar gratis bellen.

Maar dat heeft toch weinig nut? Dan heeft 'ie nog steeds geen echt contact met haar.

Al dat digitale gedoe van tegenwoordig..

aniN 23-02-2013 13:01

Citaat:

Vowel schreef: (Bericht 33044687)
Maar dat heeft toch weinig nut? Dan heeft 'ie nog steeds geen echt contact met haar.

Al dat digitale gedoe van tegenwoordig..

klopt, ik ben ook meer van hoppa meteen real life contact, maar niet iedereen is zo :p

bellen zou dan een volgende stap zijn

ano93 23-02-2013 18:30

ik vind gewoon moeilijk om beslissingen te nemen, dus dit vind ik gewoon lastig.

dit is normaal met alle moeilijke dingen die stel ik het liefste uit tot laatste moment.

maar moet het nu echt keer gaan doen, ben ziek geweest maar nu moet ik echt keer vragen om ergens te gaan chillen.

JoeriBoy123 09-03-2013 21:50

Yo ik weet eigelijk niet waarom jullie heletijd kunnen whatsappen.
Via whatsapp is me volgende vraag eigelijk. Hey wil je iets doen. Want als ik 24/7 met der ga whatsappe heb je geen gesprekstof op je date. Zie het zo je missie is om der in bed te krijgen ( always )
en je kan je chick niet in bed krijgen via whats app.

Eclipse12 10-03-2013 02:20

Je kan als je 18 bent haar meenemen naar de shop.. zal ze denk ik nooit meer vergeten haha

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.